...
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az e-KRÉTA Zrt. semmilyen célból nem kéri sem e-mailben, sem SMS-ben a személyes adatok, felhsználónevek vagy jelszavak megadását. Amenniyben iylen tartalmú levelet kap, kérjük haladéktalanul értesítsék az e-KRÉTA Zrt. Ügyfélszolgálatát az ugyfelszolgalat@ekreta.hu emailcímen! |
Bejelentések státuszának kezelése
A KRÉTA rendzerben a bejelentések státuszáról a felhasználók visszajelzéseket láthatnak. Az egyes bejelentések státuszának jelentése a következő:
FOLYAMATBAN - a bejelentés feldolgozása folyamatban van
MEGOLDVA - a bejelentés megoldásra került vagy pl. fejlesztési javaslatok esetében, a bejelentés belekerült a fejlesztési tervek listájában.
ÜGYFÉLRA VÁR - a bejelentésre az Ügyfélszolgálat választ vár
FEJLESZTÉS ALATT - a bejelentett probléma javítása/fejlesztése már folyamatban van, de a befejezésére még nem lehet dátumot meghatározni.