Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Szeretne gyorsan megismerkedni a KRÉTA IER kezdő lépéseivel?

Nézze meg oktatóvideónkat a KRÉTA IER használatának első lépéseiről! A videó ide kattintva nézheti meg!

A KRÉTA IER használatának kezdő lépései

Az Iskola-egészségügyi Rendszermodul (IER) használatának kezdetén szükségünk van néhány paraméter kezdeti értékének beállítására. Ezek egy részét a korábbi Sanus felhasználók, az adataik migrálásával már eleve beállítva látják, míg az új IER felhasználóknál ezen paraméterek mindegyike beállításra vár. Az alábbiakban ezen paraméterek kerülnek felsorolásra.


Figyelem
iconfalse

Kérjük, hogy minden egyes pontot figyelmesen olvasson el, és az abban leírtakat precízen, pontról-pontra hajtsa végre!


Készítsük elő az iskolai KRÉTA admin segítségével beállított védőnő, iskolaorvos, és iskola-egészségügyi koordinátor felhasználóneveinket és jelszavainkat!
Majd a következő URL-t írjuk be az internet böngészőnk címsorába:

Ezután „ismertessük meg” a rendszerrel az iskolaorvos és védőnő felhasználó nevünket és jelszavunkat, azaz próbáljunk meg ezekkel belépni az iskolánk KRÉTA IER moduljába. A harmadik sorban a saját iskolánk nevét kezdjük el begépelni, majd válasszuk ki a legördülő listából.


Figyelem
iconfalse

Ne lepődjünk meg, hogy a védőnői és orvosi belépésnél egy nagy, sárga 401-es hibakód fog megjelenni. Ez normális jelenség, ezzel regisztrálja a rendszer az első bejelentkezésünket.


Image Added

Ezután az iskola-egészségügyi koordinátor szerepkörhöz megadott felhasználónévvel és jelszóval kell bejelentkezni az iskolánk KRÉTA IER moduljába. A koordinátori belépéssel soha nem kapunk 401-es hibaüzenetet.

Iskola-egészségügyi személyzet beállítása


Megjegyzés
iconfalse

A következő beállításokat végig iskola-egészségügyi koordinátor, vagy védőnő-koordinátor belépéssel kell megvalósítani.


Védőnő beállítása

A Szervezőmunka főmenü SZEMÉLYEK ÉS ISKOLÁK legördülő listájából ki kell választani a a VÉDŐNŐK menüt, majd a „LÉTREHOZÁS” gombra kattintva vihetők fel a védőnő adatai.
Az ekkor megjelenő „Védőnő létrehozása” ablakban, a „FELHASZNÁLÓ” legördülő listából ki kell választanunk a védőnő belépéskor megadott felhasználónevét.