Nem érhető el a telefonom, hogyan tudok belépni a rendszerbe?
A Kétfaktoros azonosító kód ellenörzése gomb alatt tudja átváltani a felületet a 10 db, egyszer használatos kód megadására, és annak segítségével tud bejelentkezni a rendszerbe.
Csak a felsorolt, javasolt Hitelesítő alakalmazásokat lehet használni a belépéskor?
Nem, a felhasználók bármilyen, idő alapú, a 2FA technológiával kompatibilis Hitelesítő alkalmazást használhatnak a rendszerbe történő belépés során.
Néhány Alkalmazottnál miért nem jelenik meg se Aktív, se Inaktív érték a 2FA oszlopban?
Azon felhasználók esetében, akik még nem jelentkeztek be a rendszerbe, még nem jelenik meg se az Aktív, se az Inaktív információ. Amint először belépnek, azonnal láthatóvá válik a lista következő betöltésekor 2FA állapotuk.
Mit jelent a bejelentkezési felületen látható, "Eszköz megjelölése biztonságosként" felirat?
A belépési felületen bejelölt biztonságos eszközön a rendszer a felhasználói élmény növelése érdekében nem minden belépéskor, csak bizonyos időszakonként fogja kérni a 2FA azonosítást az autüentikátor a Hitelesítő alkalmazással. A Biztonságosnak jelölt eszközök kezeléséről szóló Tudásbázis oldalt itt érhetik el.