- A vizsgaszervező intézmény adataiban történt változás bejelentését VSZ Admin szerepkörrel rendelkező felhasználó tudja kezdeményezni
- Lépjen a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek menüpontba és kattintson az Adatváltozási kérelem beküldése gombra.
- Javítsa a módosítandó adatokat (a *-gal jelöltek kötelezőek):
- Alapadatok
- Képviselők adatai
- Akkreditált képzési területek / Szakmák, szakképesítések – az intézmény típusától függően (vizsgaközpont / szakképző intézmény): kattintson az Új képzési terület hozzáadása / Új szakma, szakképesítés hozzáadása gombra és adja hozzá a listához a képzési területeket / szakmákat, szakképesítéseket. Képzési terület esetén állítsa be az akkreditáció kezdete és vége értékét a szerkesztés ikon segítségével
- Csatolt dokumentumok: a kérelem beküldéséhez legalább egy dokumentum csatolására szükség van
- Adatváltozások áttekintése fülön ellenőrizze a módosított adatokat
- Kattintson A kérelem beküldése gombra
- A kérelem bekerül a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek listájába, „Beküldve” státusszal. A kérelem elbírálását az IKK végzi a Vizsgaszervező intézmény kérelmeinek elbírálása leírás szerint
Korábbi változatok
Áttekintés
Tartalomkezelés