Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.


Információ

A vizsgaszervező intézmény adataiban történt változás bejelentését VSZ Admin szerepkörrel rendelkező felhasználó tudja kezdeményezni.

Lépései:

  1. Lépjen a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek menüpontba és kattintson az Adatváltozási kérelem beküldése gombra. 
  2. Javítsa a módosítandó adatokat (a *-gal jelöltek kötelezőek): 
    • Alapadatok 
    • Képviselők adatai 
    • Akkreditált képzési területek / Szakmák, szakképesítések – az intézmény típusától függően (vizsgaközpont / szakképző intézmény)kattintson az Új képzési terület hozzáadása / Új szakma, szakképesítés hozzáadása gombra és adja hozzá a listához a képzési területeket / szakmákat, szakképesítéseket.  Képzési terület esetén állítsa be az akkreditáció kezdete és vége értékét a szerkesztés ikon  segítségével 
    • Csatolt dokumentumoka kérelem beküldéséhez legalább egy dokumentum csatolására szükség van 
    • Adatváltozások áttekintése fülön ellenőrizze a módosított adatokat
  3. Kattintson A kérelem beküldése gombra
  4. A kérelem bekerül a Vizsgaszervező adatai > Kérelmek listájába, „Beküldve” státusszal. A kérelem elbírálását az IKK végzi a Vizsgaszervező intézmény kérelmeinek elbírálása leírás szerint
info


Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni:

Az Adatváltozási kérelem beküldése gomb csak akkor aktív, ha nincs a vizsgaszervező intézménynek korábbi, még el nem bírált kérelme.