Hogyan tudom elérni oviKRÉTA rendszert?
Az oviKRÉTA 2023. szeptember hónaptól elérhető az intézmények számára. A KIR-ben megadott intézményekhez regisztrált e-mail címekre ütemezetten kiküldjük a regisztrációs leveleket 2023.08.30. - 2023.09.08. időszak között. A regisztrációs időszak alatt a felhasználók külön e-mailben kapják meg a regisztrációs linket, illetve a felhasználónevüket.
A rendszer használatához szükséges regisztrációs folyamatról kérjük, hogy az ugyfelszolgalat@edudev.hucímen érdeklődjön. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.
A rendszer felhasználónév és jelszó birtokában az alábbi linken keresztül érhető el: www.ovikreta.hu
Mit tegyek, ha lejárt a regisztrációs link érvényességi ideje?
Amennyiben Ön intézményvezető, tagintézmény-vezető, vagy fenntartó, ebben az esetben írjon nekünk az ugyfelszolgalat@edudev.hu e-mail címre. A regisztrációs linket újra tudjuk küldeni. Kérjük, hogy az intézmény pontos nevét és OM azonosítóját minden esetben küldje el részünkre.
Amennyiben az intézmény alkalmazottjaként kapott regisztrációs lehetőséget, mint pedagógus , vagy egyéb alkalmazott, kérjük keresse fel intézménye vezetőjét , vagy az intézményi adminisztrátort.
Ingyenes a oviKRÉTA rendszer használata?
Az oviKRÉTA alkalmazás az intézmények számára térítésmentesen vehető igénybe.
A rendszer használatához biztosítanak eszközöket?
A használatához szükséges internetelérést és eszközt (laptop vagy számítógép) a felhasználóknak kell biztosítania.
Hogyan tudom megtervezni az óvodapedagógusi szakmai munkámat az oviKRÉTA segítségével?
Gyermek- és csoportnaplók generálhatók, melyekhez dokumentumok csatolhatók. Az oviKRÉTA alkalmazás folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy a felhasználók igényeit minél szélesebb körben, magasszintű minőségben tudjuk kiszolgálni.
A szülőknek is elérhető lesz az oviKRÉTA alkalmazás?
A szülői felületek később kerülnek bevezetésre, így induláskor a szülőknek nem lesz közvetlen oviKRÉTA hozzáférése.