Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Milyen

módon lehet bejelentést küldeni a KRÉTA Ügyfélszolgálatra? 

A menüpontban megtekinthető a rendszerrel kapcsolatban a fejlesztők számára küldött bejelentések, illetve új bejelentés is kezdeményezhető. Új bejelentéshez a felületen található Új bejelentés gomb megnyomására felugró ablakból lehet kiválasztani a felhasználók számára rendelkezésre álló bejelentés kategóriák közül a megfelelőt. Ezt követően a megnyíló felületen szükséges kitölteni az űrlap megfelelő részeit, esetleg file-t csatolni, majd a Mentéssel véglegesíteni a bejelentést. Amit követően a listában megjelenik a bejelentés címe. A bejelentés sorában nyomon követhető annak állapota, az Ügyfélszolgálat által adott válaszok, üzenetek a sorra kattintva, azt megnyitva érhetőek el.

Milyen jogosultsággal lehet bejelentést tenni az ügyfélszolgálatra? 

Bejelentéseket csak intézményvezetői ill. fenntatói jogosultsággal lehet tenni a rendszerben. 

Hogyan lehet bejelentést tenni a programban? 

Az ÜGYFÉLSZOLGÁLAT menüpontban megtekinthető a rendszerrel kapcsolatban a fejlesztők számára küldött bejelentések, illetve új bejelentés is kezdeményezhető.

Új bejelentéshez a felületen található "+LÉTREHOZ..." gomb megnyomására felugró ablakból lehet kiválasztani a felhasználók számára rendelkezésre álló bejelentés kategóriák közül a megfelelőt.

Ezt követően a megnyíló felületen szükséges kitölteni az űrlap megfelelő részeit, esetleg file-t csatolni, majd a MENTÉS gombbal véglegesíteni a bejelentést.

A bejelentést követően az üzenet címe és adatai megjelennek a listában. 

A bejelentés sorában nyomon követhető annak állapota, az Ügyfélszolgálat által adott válaszok, üzenetek a sorra kattintva, azt megnyitva érhetőek el.