Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Bejelentkezés az intézményi rendszerbe

Jelentkezzünk be adminisztrátori jogosultsággal a KRÉTA rendszerbe.

A "Dokumentumok" lenyíló menüből válasszuk ki a  Poszeidont, kattintsunk rá!

A KRÉTA programból ezután átlépünk a Poszeidon bejelentkező oldalára.

Írjuk be a Tankerület tankerületi Poszeidon adminisztrátor által adott felhasználónevünket, a felhasználónév a KLIK azonosítónk, ez mindig ugyanaz marad.

Az intézmények felhasználóneve megegyezik a KRÉTA azonosítóval (általában KLIKxxxxxx formátumú). A KLIK azonosítónkat legegyszerűbben úgy tudjuk megnézni vagy kimásolni hogy a KRÉTA rendszerbe belépve kijelöljük az intézményünk webcímének elejét és kimásoljuk a címsorból. 



Ha először jelentkezünk be a Poszeidon rendszerbe, akkor írjuk be a Tankerület által kiküldött, alapértelmezett jelszót! Ha a jelszavunkat már korábban megváltoztattuk, akkor írjuk be a korábban megadott jelszavunkat!



Figyelem

Első bejelentkezéskor a Tankerület által megadott jelszavunkat meg kell változtatnunk!




Első belépéskor a JELSZÓ MÓDOSÍTÁSA gombot nyomjuk meg!

Módosítsuk a jelszavunkat!

Jegyezzük meg az új jelszavunkat!

Második alkalommal már az ÚJ, általunk megadott jelszóval lépjünk be! A felhasználónevünk nem változik.


Figyelem

Első alkalommal nem célszerű megjegyeztetni a böngészőnkkel az újonnan megadott jelszavunkat, mert a következő belépésnél esetleg kavarodást okozhat. Többszöri belépés után azonban javasoljuk eltárolni a későbbi munkánk megkönnyítése érdekében. 


Mi a teendő, ha nem sikerül belépni az intézményi Poszeidon rendszerbe? 

  1. Amennyiben a jelszavunkat van probléma:
    Az új jelszó generálását, az elfelejtett jelszó alaphelyzetbe állítását csak a Tankerületi Központban a Poszeidon adminisztrátoránál lehet kezdeményezni. Kérjük, hogy ilyen esetekben szíveskedjenek a Tankerületi Poszeidon adminisztrátorhoz fordulni.

  2. Ha a program hibát jelez, kérjük egy képernyőkép, pontos idő (év, hónap, nap, óra, perc) és a böngésző pontos megjelölésével küldjön egy képernyőképet a KRÉTA hibabejelentőjén keresztül. Ezek segítségével tudjuk megfelelően beazanosítani és javítani a hibát.

...