Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.


Megjegyzés
iconfalse
titleJó tudni:

Az Ügyfélszolgálat menüpontban tehetők meg az alkalmazás működését érintő hibák bejelentése, de a felhasználó a rendszer fejlesztésével kapcsolatos javaslatokat és szakmai, a működéshez kapcsolódó kérdéseket is feltehet.

Az Ügyfélszolgálat menüpont csak az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező - VSZ Admin, Kamarai Admin, NSZFH Admin, IKK Admin szerepkörű - felhasználók számára érhető el!

A bejelentések / kérdések listájában nyomon követheti a bejelentéseinek állapotát, megtekintheti a választ az adott sorra kattintva. Az adott bejelentés / kérdés űrlapján új hozzászólást is rögzíthet, amelyet szintén megkapnak az EDUDEV Zrt. munkatársai.

Aügyfélszolgálat munkatársai akkor tudják gyorsan és hatékonyan segíteni a hibakezelés során, ha minél több információt megad a bejelenteni kívánt probléma kapcsán!


Bejelentés beküldése

  1. Lépjen az Ügyfélszolgálat menüpontba
  2. A bejelentés típusától függően kattintson az Új hibabejelentés rögzítése / Új fejlesztési javaslat rögzítése / Új üzleti kérdés rögzítése gombok egyikére
  3. Töltse ki a Tárgy és Leírás mezőket, illetve hibabejelentés esetén adja meg a Leírás mezőben kért főbb információkat

  4. Képernyőről készített fotó (shift+windows+s), vagy egyéb dokumentum csatolásához alkalmazza a + Új dokumentum csatolása funkciót

  5. Kattintson a Beküldés gombra
  6. Beküldés után a bejelentés bekerül a Bejelentések listájába, azonosító számmal ellátva, „Nyitott” státusszal
  7. A sorra kattintva be tud lépni a bejelentés adatlapjára, ahol az ügyfélszolgálati munkatársak válaszát a Hozzászólások szekcióban lehet megtekinteni, illetve a tárgyban további üzenetet az Új hozzászólás rögzítése funkcióval tud indítani
  8. A bejelentést „Lezárt státuszba helyezni az ügyfélszolgálat munkatársai jogosultak.



Figyelem
iconfalse
titleFontos!
  • Az Educational Development Informatikai Zrt. a Vizsgaközpont Rendszer fejlesztését és üzemeltetését biztosítja, a Vizsgaközpont Rendszer ügyfélszolgálatának munkatársai a rendszer technikai működésében felmerülő hibák és a felhasználói gyakorlat során megtapasztalt fejlesztési javaslatok kezelésében tudnak segítséget nyújtani. 
    Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, általános kérdésekben fordulhat az ügyfélszolgálathoz: ugyfelszolgalat@ekreta.hu
  • Szakmai kérdésekben (pl.: jogszabályi megfelelés, vizsgáztatás felügyelete, vizsgaszervezés szakmai kérdései, interaktív vizsgák lebonyolítása stb.) a vizsgáztatás felügyeletét ellátó hatóságok - NSZFH / IKK - jogosultak állást foglalni, így az ezirányú kérdéseket érdemes közvetlenül az NSZFH Ügyfélszolgálatán / IKK ügyfélszolgálatán keresztül egyeztetni. Kérjük, hogy abban az esetben is forduljon a hatóságok felé, ha azt tapasztalja, hogy a rendszerben a szakma/szakképesítés paraméterei a követelményspecifikációktól eltérnek, mivel ezek beállítása IKK jogosultsági körbe tartozik.
  • Konkrét vizsgával, vizsgaszervezéssel, vizsgajelentkezéssel vagy bizonyítvány/oklevél adminisztrációjával kapcsolatban a vizsgát meghirdető vizsgaszervező intézmények jogosultak eljárni, így ezirányú kérésekkel / kérdésekben érdemes közvetlenül a vizsgaszervező intézményhez fordulni.
  • Felhasználói regisztrációval, illetve új vizsgaszervező intézmény regisztrációjával kapcsolatos adategyeztetés vagy adatmódosítási igény esetén központilag az IKK jogosult eljárni, így érdemes közvetlenül az IKK ügyfélszolgálatához fordulni.