az Elektronikus Rendszer
Az Elektronikus Vizsgaügyviteli Információs Rendszer (röviden Vizsgaközpont Rendszer) célja, hogy a szakképesítő, és szakmajegyzék szerinti szakmai és részszakmai vizsgák szervezésével kapcsolatos adminisztrációt a jelentkezés beküldésétől a vizsgatörzslapok kezeléséig támogassa. A rendszer a "vizsgaközpontok akkreditációját, nyilvántartását, valamint az ágazati alapvizsgák és szakmai vizsgák lebonyolítását támogató informatikai rendszerek megvalósítása, a rendszerek feladat adatbankjának pilot feltöltése, valamint kapcsolódó szolgáltatások nyújtása" projekt keretében bevezetésre került ügyviteli rendszer. A Vizsgaközpont Rendszer alkalmas a szakképesítő, szakmai és részszakmai vizsgák adminisztrációjára a jelentkezés beküldésétől a törzslapok kezeléséig., a 2019. évi szakképzésről szóló LXXX. törvény és végrehajtásáról szóló 12/2020. (II. 7.) Korm. rendelet, és módosításainak megfelelően kialakított ügyviteli rendszer.