Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Milyen újdonságokat tartalmaz az oviKRÉTA legújabb frissítése?

 

Módosítások:

  • Intézményhez csatolt dokumentumok láthatósága:

A pedagógus számára nem voltak láthatók a releváns dokumentum kategóriákba tartozó, az intézményi adminisztrátor által az intézményhez csatolt dokumentumok, azok letöltése nem volt lehetséges. Módosítást követően rendben megjelennek a dokumentumok és letölthetők.

 

Módosítások:

  • KIR-ből NULL házszám lekezelése:

KIR import során a cím adatok átvétele megtörténik akkor is, ha a házszám mező üresen érkezik.

  • Beiratkozás - Igazgató javaslata mező tölthetősége:

Beiratkozás menüpontban az intézményi adminisztrátor számára az „Igazgató javaslata” kódszótár üresen jelent meg a legördülő lista helyett. Módosítást követően a kapcsolódó kódszótár elemek megjelennek.

 

Módosítások:

  • Gyermek csoport kapcsolat törlése:

Gyermek csoport kapcsolatának törlésével törlésre kerül a gyermek és csoportnapló bejegyzés kapcsolat is (akkor is, ha dokumentum is tartozik a csoportnapló bejegyzéshez).

  • Pedagógus/Egyéb alkalmazott számára „Dokumentumok” listában csak a saját csoport gyermekeihez tartozó határozatok megjelenítése:

Dokumentumok lista Pedagógus és Egyéb alkalmazott szerepkörrel (olyan gyermekek határozatai már nem látszanak, akik felvétele elutasításra került, vagy még nincsenek generálva – ez okozta, hogy az adott csoportba nem tartozó gyermek határozata látszott a pedagógus számára).

  • Intézmény űrlapján a „Csatolt iratok” tabfül jogosultsági beállítása:

Intézmény „Csatolt iratok” lista szűrése (csak központi adminisztrátor és intézményi adminisztrátor számára jelenik meg a „Csatolt iratok” tabfül).

  • Dokumentum csatolás:

Dokumentum csatoláskor nagybetűvel írt fájl kiterjesztéses dokumentumot is elfogad a rendszer.

  • Egyéb alkalmazott jogosultsági probléma javítása „Gyermek” és „Csoport” megtekintés tabfülein:

Csak a gyermekhez és a csoporthoz tartozó dokumentumok jelennek meg.

  • KIR import „Állampolgárság” értékek átvételi módjának átalakítása:

Kis- és nagybetű, szóköz, speciális karakterek, hosszú-rövid magánhangzók eltérései nem kerülnek figyelembevételre.

  • Állampolgárság kódszótár módosításai a KIR egyezés érdekében:

Egyes oviKRÉTA kódszótár elemek megnevezésének átírása a KIR-ben szereplőre, új elemek felvétele (adatbázis módosítás).

 

Módosítások:

  • KIR adateltérések színezése kékre:

A KIR-ből az oviKRÉTA adatbázishoz képest eltérő adattal érkező Gyermekek és Alkalmazottak kiemelése kék betű színnel az import funkció használatakor.

  • Gyermek űrlap "Következő felülvizsgálat dátuma" mező módosítása:

Következő felülvizsgálat dátuma mező átnevezése Következő felülvizsgálat időpontjára, dátum helyett szabadszöveges adatbeviteli mező alkalmazása.

  • Gyermek/Csoport/Alkalmazott Egyéb csatolt iratok lista szűrésének javítása:

A dokumentumokat listázó felületeken alkalmazott szűrések javítása, hogy az érintett felületeken a megfelelő dokumentumok a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználóknak jelenjenek meg.

 

Újdonságok:

  • KIR import átalakítása (hibás sorok befogadása):

KIR-ből történő importálás során egyes gyermek és alkalmazotti adatok nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba az oviKRÉTA kötelező mezőtöltése vagy jogviszony inkoherencia miatt. A fejlesztéssel lehetőség van minden gyermek és alkalmazott importálására a KIR-ből. A Gyermek / Alkalmazotti menüponton belül kialakításra került egy „Adatjavításra váró alkalmazottak”, illetve „Adatjavításra váró gyermekek” almenüpont, amely a hibás adatokkal rendelkező gyermek és alkalmazotti listát tartalmazza. Jelölésre kerül a javítandó adat, javítást/kitöltést követően az adatjavításra várók listából átkerül az gyermek/alkalmazotti listába.

  • Új fenntartói dokumentumkategória létrehozása:

Új dokumentumkategória „Eredménytermékek” megnevezéssel került bevezetése, ahol a központi adminisztrátor jogosultsággal rendelkező felhasználó a fenntartók számára tölthet fel dokumentumokat.

  • Dokumentum letöltés fenntartói szerepkörrel:

Kialakításra került a feltöltött dokumentumok letöltési lehetősége fenntartói felhasználói jogosultsággal.

  • Nevelési rend opciók közé Rendkívüli szünet felvétele:

Intézményi adminisztrátor jogosultsággal a Beállítások / Nevelési rend menüponton belül új nap hozzáadása esetén a bejegyzés típusa közé új elem került felvételre, a "Rendkívüli szünet".

  • Csoportnapló bejegyzés gyermekekhez kötése:

Csoportnapló bejegyzéseknél kiválasztható, hogy egy bejegyzés az egész csoportra vonatkozik, vagy egy/több gyerekre.

  • Lakcímmel nem rendelkező gyermek felvétele:

Gyermek/Alapadatok oldalon a Lakcím adatoknál egy checkbox került kialakításra, ahol az intézményi adminisztrátor be tudja jelölni, ha az adott gyermek "Lakcím nélküli". A checkbox bejelölésével nem kell lakcím adatokat tölteni, annak jelölése a kötelező lakcímtöltést helyettesíti. 

  • Jelenléti ív felület módosítása:

Csoportok – Jelenléti ív: cellák jelölése szegéllyel látható, zöld színű az alapkitöltés mindig az aktuális napi dátumig, amennyiben nem került rögzítésre egyéb jelölés (vagyis automatikusan jelenlévő).

  • KIR import telephely nevének láthatósága:

KIR import folyamat során a lenyíló telephely listában az intézmény hosszú neve teljes egészében szerepel.

  • Igazolandó napok átállításának módosítása:

Az igazolandó napok átállítása minden esetben manuálisan történik igazoltra vagy igazolatlanra. Az Intézmény adatok közül a kapcsolódó tabfül levételre került, mely a beállított napszámtól függően automatikusan állította igazolatlanra a le nem kezelt igazolásra váró napot.

Módosítások:

  • Budapest kerület cím betöltése:

KIR – oviKRÉTA kódszótár eltérés miatt a budapesti kerülettel rendelkező címek nem tudtak betöltésre kerülni az oviKRÉTA alkalmazásba.

 

Újdonságok:

  • Alkalmazott, gyermek, csoport törlési funkció kialakítása:

Meghatározott feltételek mellett alkalmazott, gyermek és csoport törlési lehetőségének biztosítása az adott intézményi adminisztrátor szerepkörrel rendelkező felhasználó részére.

  • Gyermekek jelkészletének bővítése:

A gyermekek jelkészlete kiegészítésre került további 40 választható jellel, melyet a pedagógusi és intézményi adminisztrátori szerepkörrel rendelkező felhasználó rendelhet a gyermek neve mellé.

Módosítások:

  • Esemény megjegyzés mező validálás:

A mező validálása hibás volt, ez került javításra.

  • Hibabejelentésnél utólagos kommentekhez történő dokumentum csatolás:

Hibabejelentés alkalmával állomány csatolására van lehetőség, de további megjegyzéskor már nem volt biztosított a csatolás lehetősége, ez került javításra.

  • Szökőévben született gyermekek korcsoport számítás:

Amennyiben egy gyermek szökőévben született, úgy a megjelenítéskor a korcsoport számítás hibája miatt hibát jelzett a rendszer.