- Figyelem
Az Educational Development Informatikai Zrt. a Elektronikus Vizsgaügyviteli Információs Rendszer (röviden Vizsgaközpont Rendszer) fejlesztését és üzemeltetését biztosítja, a Vizsgaközpont Rendszer ügyfélszolgálatának munkatársai a rendszer technikai működésében felmerülő hibák és a felhasználói gyakorlat során megtapasztalt fejlesztési javaslatok kezelésében tudnak segítséget nyújtani.
Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, általános kérdésekben fordulhat az ügyfélszolgálathoz: ugyfelszolgalat@ekreta.hu Szakmai kérdésekben (pl.: jogszabályi megfelelés, vizsgáztatás felügyelete, vizsgaszervezés szakmai kérdései, interaktív vizsgák lebonyolítása stb.) a vizsgáztatás felügyeletét ellátó hatóságok - NSZFH / IKK állást foglalni, így az ezirányú kérdéseket érdemes közvetlenül az NSZFH Ügyfélszolgálatán / IKK ügyfélszolgálatán keresztül egyeztetni. Kérjük, hogy abban az esetben is forduljon a hatóságok felé, ha azt tapasztalja, hogy a rendszerben a szakma/szakképesítés paraméterei a követelményspecifikációktól eltérnek, mivel ezek beállítása az IKK jogosultsági körbe tartozik.Konkrét vizsgával, vizsgaszervezéssel, vizsgajelentkezéssel vagy bizonyítvány/oklevél adminisztrációjával kapcsolatban a vizsgát meghirdető vizsgaszervező intézmények jogosultak eljárni, így ezirányú kérésekkel / kérdésekben érdemes közvetlenül a vizsgaszervező intézményhez fordulni. Felhasználói regisztrációval, illetve új vizsgaszervező intézmény regisztrációjával kapcsolatos adategyeztetés vagy adatmódosítási igény esetén központilag az IKK jogosult eljárni, így érdemes közvetlenül az IKK ügyfélszolgálatához fordulni
Bejelentés beküldése
- Lépjen az Ügyfélszolgálat menüpontba
- A bejelentés típusától függően kattintson az Új hibabejelentés rögzítése / Új fejlesztési javaslat rögzítése / Új üzleti kérdés rögzítése gombok egyikére
Töltse ki a Tárgy és Leírás mezőket, illetve hibabejelentés esetén adja meg a Leírás mezőben kért főbb információkat
Képernyőről készített fotó (shift+windows+s), vagy egyéb dokumentum csatolásához alkalmazza a + Új dokumentum csatolása funkciót
- Kattintson a Beküldés gombra
- Beküldés után a bejelentés bekerül a Bejelentések listájába, azonosító számmal ellátva, „Nyitott” státusszal
- A sorra kattintva be tud lépni a bejelentés adatlapjára, ahol az ügyfélszolgálati munkatársak válaszát a Hozzászólások szekcióban lehet megtekinteni, illetve a tárgyban további üzenetet az Új hozzászólás rögzítése funkcióval tud indítani
A bejelentést „Lezárt” státuszba helyezni az ügyfélszolgálat munkatársai jogosultak.
icon | false |
---|---|
title | Fontos! |
Amennyiben a Vizsgaközpont Rendszer Ügyfélszolgálat menüpontja az Ön számára nem elérhető, általános kérdésekben fordulhat az ügyfélszolgálathoz: ugyfelszolgalat@ekreta.hu
jogosultak
.