...
A „Feladási adatok” fülön a küldemény címzési adatait tudjuk megadni.
Megjegyzés |
---|
A „Címzett szervezet” mezőben csak a belső szervezeti egységek jelennek meg. Abban az esetben ha „CIMZETT_SZERVEZET_HOZZAFERO” rendszerparaméter „I” értéken van, akkor a mezőben megadott szervezeti egység bekerül a küldemény iratának hozzáférői közé. A „Címzett személy” mezőben csak az alkalmazott személyek jelennek meg. Amennyiben előzetesen töltöttük a „Címzett szervezet” mezőt, akkor a mezőben csak a szervezethez rendelt helyi alkalmazottak jelennek meg. |
A „Postai cím” mező a korábban kiválasztott szervezet vagy személy aktuális postai címével töltődik, amennyiben az rögzítve van a rendszerben.
...
A „Feltételezett átvételi mód” mezőnél az átvételi módot van lehetőségünk meghatározni.
Megjegyzés |
---|
Abban az esetben, amennyiben a "FELADOJEGYZEK_ALAPERTELMEZETT_MODJA” rendszerparaméter értéke „I”re van állítva, akkor a mező értéke alapértelmezetten a „Postalappal igazolt” lesz. |
A „Kézbesítés módja” mezőnél tudjuk meghatározni azt, hogy milyen módon kézbesítjük a küldeményt.
Küldemények postázása – Feladási adatok fül
...
Az „Igazolási adatok” fülön, a „Megjegyzés” mezőben a postázásra vonatkozó megjegyzést fűzhetünk.
Küldemények postázása – Igazolási adatok fül
...
A „Boríték típusa” mezőben lehetőségünk van rögzíteni, hogy a küldemény milyen típusú borítékban kerül postázásra.
Küldemény postázása – Jegyzék/Nyomtatási adatok fül
Megjegyzés |
---|
Abban az esetben ha a „FELBONTOTT_KULDEMENY_POSTAZHATO” rendszerparaméter „N” értéken van, akkor csak azt a küldeményt engedi elpostázni a rendszer, amelyiknél az érkeztetés során jelölték, hogy nem bontott. Ameddig a küldemény bontatlan állapotban van a rendszer nem engedi elpostázni, amelyről figyelmeztető üzenet is küld a „Postáz” gombra kattintva. |
Figyelmeztető üzenet
A „Mentés” gombra kattintva a rendszer elpostázza a címzettnek a küldeményt. A sikeres postázásról információs ablakban tájékoztat minket a rendszer. Ekkor a rendszer elnavigál az „Átadás/Átvétel” / „Feladott tételek” / „Küldemények” felületre, ahol lehetőség van szerkeszteni, nyugtázni vagy téves címzés esetén visszavenni a küldeményt.