Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

A Köznevelési intézmény létesítményei bérbeadása során az intézményi felhasználó megadja a bérbeadás adatait, bérleti díjat, a terem részleteit és a foglalható időszakot, továbbá feltölthet a létesítményről fényképet, a bérletről szerződés mintát és általános szerződési feltételeket tartalmazó dokumentumot.


Szabad terem keresésekor lehetőség van városra, teremtípusra, időtartamra, a terem befogadóképességére és alapterületére szűrni. A találati listából indítható a foglalás, ahol megtekinthetők a terem részletei, letölthető a teremhez kapcsolódó szerződési sablon, illetve egy naptárban befoglalhatók a kívánt időpontok, majd kitöltendők a bérbevevő adatai.


A beküldött kérelmek elbírálása után, a bérlő által a bérleti feltételek elfogadását és az aláírt bérleti szerződés feltöltését követően automatikusan elkészül az előírás. Az új előírásról a bérlő automatikus e-mail üzenetben értesül, melyet a saját felületére belépve megtekinthet és rendezhet.


Az intézmény pénzügyi adminisztrátora nyomon követi a befizetéseket, és annak esetleges hiánya esetén a szerződésben foglaltaknak megfelelően eljár.


A szerződés (bérlés) lejártával a pénzügyi adminisztrátor által lezárásra kerül az ügy a rendszerben a „Lezár” funkcióval, melyet követően további módosításra nincs lehetőség.