...
- Vizsgálja meg, nem karbantartás folyik-e épp a rendszeren.?
- Amennyiben a KRÉTA rendszer felülete Karbantartást jelez, kérjük, hogy várjon türelemmel, ameddig kollégáink a karbantartást befejezikkarbantartás befejeződik.
- Amennyiben a felület már jelentős idő (8+ óra) óta karbantartást jelez, amelyről korábban a rendszer üzemeltetője nem jelzett értesítést Önök felé, úgy kérjük, jelezzék ezt a terméktámogatás ügyfélszolgálatunk felé.
- Vizsgálja meg, hogy működik-e az internetkapcsolata.
- Amennyiben nem működik az internetkapcsolat, a KRÉTA rendszer nem lesz elérhető
- Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben.
- Vizsgálja meg a hibaoldal tartalmát.
- Amennyiben a KRÉTA rendszer hibaoldalt jelez, kérjük, cselekedjen annak tartalma szerint, vagy amennyiben nem kínál javítási lehetőséget, vegye fel a kapcsolatot terméktámogatásunkkal.