...
- Vizsgálja meg, nem karbantartás folyik-e épp a rendszeren!
- Amennyiben a KRÉTA rendszer felülete Karbantartást jelez, kérjük, hogy várjon türelemmel, ameddig kollégáink a karbantartás befejeződik.
- Amennyiben a felület már jelentős idő (8+ óra) óta karbantartást jelez, amelyről korábban a rendszer üzemeltetője nem jelzett értesítést Önök felé, úgy kérjük, jelezzék ezt ügyfélszolgálatunk felé.
- Vizsgálja meg, hogy működik-e az internetkapcsolata!
- Amennyiben nem működik az internetkapcsolat, a KRÉTA rendszer nem lesz elérhető
- Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben, ellenőrizze, hogy a https:// kifejezéssel kezdődik-e a webcím!
- Vizsgálja meg a hibaoldal tartalmát az ott megjelenő üzenetet!
- Amennyiben a KRÉTA rendszer hibaoldalt jelez, kérjük, cselekedjen annak tartalma szerint, vagy amennyiben nem kínál javítási lehetőséget, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
A KRÉTA rendszer bejelentkező képernyőjén minden esetben látható, hogy rendszerünk következő kiemelt frissítését mely időszakra tervezzük. A bejelentkezési adatok alatt található szövegdobozban jelzett időintervallumot minden esetben a maximális időtartamban jelezzük, ezen időszak alatt a rendszer bármikor leállításra kerülhet, ezért kérjük, hogy ebben az időszakban lehetőség szerint ne lépjenek be a rendszerbe. Leállítás esetén az éppen aktuálisan menteni kívánt adatok elvesznek, azonban a korábban már mentett adatok minden esetben megmaradnak. |