Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

A KRÉTA rendszerben lehetőségünk van a Működési helyeken lévő termeket Excel táblázatból közvetlenül beimportálni.


Először állítsuk be, hogy melyik Működési helyhez kívánunk terem adatokat betölteni a rendszerbe.

Megjegyzés

Ha valamelyik működési helyünk nem jelenik meg a legördülő listában, akkor nézzük meg, hogy a Nyilvántartások / Intézményi adatok / Intézmény menüpontban minden működési helyet felvettünk-e.


Töltsük le a Sablon letöltése gombra kattintva azt az Excel táblázatot, melybe beírhatjuk az importálni kívánt adatokat.

Helyiség névJellegBefogadóképességAlapterület (nm)

Kitöltése kötelező

Az importálás ennek az oszlopnak az első üres cellááig tart

Nem kötelező kitölteni

A cellába csak a rendszerben levő Helyiség jelleg írható

Nem kötelező kitölteni

Egész számot kell tartalmaznia

Nem kötelező kitölteni

Egész számot kell tartalmaznia







Bővebben
titleTermek importálása
  1. Kattintson a Fájl kiválasztása gombra
  2. Válassza ki a megfelelő Excel fájlt
  3. Kattintson az Importálás gombra

A felnyíló ablakban megjelennek azon termek, melyek szerepelnek a kiválasztott táblázatban

  1. Ha fel kívánja tölteni a termeket a Kréta rendszerbe, kattintson a Mentés gombra
  2. Ha nem szeretné importálni a megjelenített adatokat, kattintson a Mégse gombra


Ha a program valamilyen hibát talál az importálandó adatokban, akkor a hibás sorok sorszámának megadása mellett jelzi, hogy milyen jellegű hiba miatt nem hajtható végre az adatfelvitel.

A hibaüzetetek alapján javítsuk a táblázatunkat vagy a rendszer adatait, és kíséreljük meg újra az importálást.