...
Az ügytípusok automatikus ügyintézőhöz rendelések beállításainál az adott ügytípuskód sorában legördülő menüből választható ki az az ügyintéző, aki az adott típus folyamat alapértelmezett ügyintézője. A kiválasztott ügyintézőt a - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített ügyintézőt pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a tagozatok listájából:az ügyintézők listájából:
Az automatikusan végrehajtható teendők beállításai során jelölőnégyzetben történő bepipálással állítható be a megadott ügytípusoknál, hogy a folyamat automatikusan legyen-e végrehajtva a KRÉTA-rendszerben vagy sem. Ha a felhasználónak van megfelelő jogosultsága és a feladat még nincs készre jelölve a teendők-listában, akkor pozitív döntés esetén a rendszer automatikusan elvégzi a feladatot. A végrehajtandó feladatot a - gombra kattintva tudjuk rögzíteni illetve a már rögzített feladatot pedig a gombra kattintva tudjuk eltávolítani a feladatok listájából: