...
- A bejelentkezést követően a táblázatban az ÚJ - státuszú TMGI - ügytípus azonosítóval megjelenő ügy az e-Ügyintézési modul alapbeállítása szerint automatikusan a tanuló osztályfőnökéhez (mint ügyintézőhöz) rendelődik a benyújtás pillanatában. Amennyiben az intézményi beállítások alapján az az adott TMGI-ügy, amelyet kezelni szeretnénk mégsem hozzánk rendelődik (mert pl. osztályfőnök-helyettesként, vezetőként, iskolatitkárként szeretnénk kezelni az ügyet), akkor a sor végén található Kiosztom-funkciógombbal tudjuk (megfelelő jogosultság birtokában) magunkhoz rendelni vagy az intézményen belül más személyhez delegálni az adott TMGI-ügyet.
- A kiválasztásra kijelölt ügyet a program zöld kiemeléssel jelzi, majd az ügyre rákattintva tudjuk azt ügyintézésre megnyitni:
2. Kialakítjuk A megnyitást követően a Teendők-listánkban a folyamatkezeléshez szükséges elemeket és az elemekhez hozzárendeljük a felelősöket (a jelenlegi TMGI-folyamatban osztályfőnökként saját magunkat vagy az osztályfőnök-helyettest, stb. az intézményi folyamatkezelési szabályoknak megfelelően). a TMGI-ügyhöz egyetlen feladatelem található (Felelős kijelölése), amely művelet kihagyható a folyamat végig vitele során ha az intézményi beállításokban alapértelmezetten már korábban a TMGI-ügy felelőse beállításra került. A Kész-jelölönégyzet üresen hagyása, de az auto-KRÉTA funkció bekapcsolása esetén pozitív döntéskor a rendszer szintén automatikusan rögzíti a KRÉTA-rendszer napló moduljában az igazolást. A Teendők-felületen végzett műveleteket követően ne felejtsünk el menteni:
...
A linkre történő ráklikkelést követően a program áthelyezi a felhasználót a KRÉTA-napló igazolások kezelése felületére, ahol elvégezhetjük az igazolás manuális rögzítését (ha ebben az üzemmódban használjuk a rendszert):
A feladatelem elvégzését a feladatsor végén található KÉSZ-jelölönégyzetbe jelölönégyzetben történő pipálással jelezzük:
A Teendők-listánk állapotát a felület jobb alsó sarkában található - gombbal részteljesítések esetén is mentsük el!
4. Amennyiben az ügyintézéshez dokumentumot szükséges rögzíteni a rendszerben, azt Az e-Ügyintézés folyamataiban általánosan alkalmazott adatkezelési műveletek oldalon leírtak szerint tehetjük azt meg:
5. Amennyiben a feladat-elemekhez hozzárendelt személyek részére belső üzenetet szeretnénk rögzíteni illetve belső határidőt szeretnénk kijelölni a feladat elvégzésére, akkor ezt a Belső megjegyzések menüpontot kiválasztva tehetjük megtudjuk megtenni:
A Belső megjegyzések a - gombra kattintva hozhatók létre. A belső megjegyzések lehetnek kommentárok, üzenetek illetve az ügyhöz kapcsolódó egyéb információk, külső felületekre mutató linkek, ábrák, képek.
...