Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

A Tanulmányi pénzügyi modul az e-Ügyintézési funkciók során a pénzügyi folyamatokat támogató informatikai rendszerkomponens, amely a köznevelés más rendszereivel integráltan és adaptívan együttműködik. A modul támogatja a tanulói jogviszonnyal összefüggő pénzügyi tranzakciók lebonyolítását a gondviselők és az intézmények között mind a tanulmányokhoz közvetlenül mind a tanulmányokhoz közvetetten kapcsolódó pénzügyi feladatokat illetően. A TPÜ a KRÉTA-rendszeren belül két részre tagolódik:

  • köznevelés-közoktatás ügyviteli folyamataiban megjelenő rész (TPÜ)
  • pénzmozgással kapcsolatos számviteli - könyviteli rész (KRÉTA GR)

A Tanulmányi pénzügyi folyamatok szereplői:

  • Szülő / Gondviselő (az intézmények felé elektronikus formában, a rendszeren keresztül adhatnak visszajelzést, jóváhagyást (pl. kirándulásokon, rendezvényeken való részvételt, valamint azok költség terheinek vállalásáról), kaphatnak értesítést a kiírt, fizetendő tételekről (térítési díjak stb.), rendezhetik az érintett osztály korábban egyeztetett osztálypénz befizetéseit. Mindezeket online tranzakció keretén belül, közvetlenül a felületen keresztül is elvégezhetik a jelenlegi fizetési módok mellett). Mindezeken felül a Tanulmányi pénzügyi rendszer komponens lehetőséget biztosít majd számukra az elszámolások nyomon követésére és a pénzügyi teljesítésekhez kapcsolódó rendelkezések megtételére.  

  • SZMK képviselő (az SZMK azon megválasztott tagja(i), akit a többiek az érintett osztály/csoport pénzkészletének kezelésével és egyéb, gazdasági vonatkozású ügyeinek intézésével megbíztak. Feladatai közé tartozhatnak az egyes kirándulások, illetve események költség tervének elvégzése és publikálása a többi gondviselő felé. A befizetések és kiadások tételes nyilvántartása, beszámolók készítése és az egyéb kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása).

  • Intézményi felhasználók (lehetőségük nyílik a rendszeren keresztül végzett Gondviselői jóváhagyások, rendelkezések kezelésére, valamint fizetendő tételek és egyenlegkezelés online módon való nyilvántartására. A fenntartóval történő egyeztetések és elszámolások elvégzése is a Tanulmányi pénzügyi rendszer komponensen keresztül valósul meg).

  • Pénzügyi adminisztrátor (kezeli az adott Intézmény pénzügyi moduljának kiírásaihoz és befizetéseihez kapcsolódó azonosítatlan fizetési tételeket. Az azonosítatlan befizetések bármely befizetési módhoz kapcsolódhatnak, kivéve a készpénzes, illetve a bankkártyával (VPOS) történő befizetést. A rendszer biztosítja a napi működéshez szükséges pénzügyi riportokat a pénzügyi adminisztrátor részére).

  • Pénztáros (azon személy, aki a fenntartótól kapott megbízás alapján készpénz beszedésére jogosult az Intézményben. Kizárólag pénztáros jogosultsággal rendelkező felhasználó használhatja a pénzügyi modulban elérhető kihelyezett pénztári funkciókat. A rendszer biztosítja a készpénzes forgalmak kezelését, a kifizetésekhez, befizetésekhez, valamint a napi záráshoz szükséges dokumentumok generálását, a záráshoz és egyéb tevékenységekhez szükséges feladatok támogatását).

  • Bérlő (köznevelési intézmények, illetve azok fenntartói által bérbeadás útján hasznosított létesítményeket bérbe vevő természetes és jogi személyek. A pénzügyi modul felületén kezelheti a köznevelési intézmény létesítményeinek bérbeadásához kapcsolódó tevékenységeket, például bérleti kérelmet adhat be, határozatot tekinthet meg, befizetést indíthat stb. A bérlő lehet bármely gondviselő, vagy az SZMK képviselője, az intézmény bármely felhasználója, továbbá ún. átmeneti azonosítóval regisztrált felhasználó).

  • Pénzforgalmi szolgáltató(k): az Internetes bankkártya-fizetés (Simplepay/VPOS) és az Osztálykassza bankszámla szolgáltatást biztosító OTP Mobil Kft., valamint az OTP Bank Nyrt.

e-Ügyintézési folyamatok, amelyekhez pénzügyi teljesítés kapcsolható:


Szoftverfrissítések, újdonságok


Tipp
titleKRÉTA e-Ügyintézés 1.0.44731 verzió TPÜ-KRÉTA GR-el kapcsolódó újdonságai (2019. 09 18.)


Bővebben
titlePilot-intézményeknél aktiválásra került az e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS-modulja

Az e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS-modulja teljeskörűen kezeli az intézményi tanulók és dolgozók étkeztetését a megrendeléstől, a különböző fizetési módokon keresztül a számlák kiegyenlítésén át, az étkeztetéshez tartozó riportok, kimutatások generálásáig.

A KÖZÉTKEZTETÉS-modul nyitóoldala a Tudásbázisban: e-Ügyintézés KÖZÉTKEZTETÉS

Felhasználói kézikönyv pénztárosoknak

View file
nameKRÉTA Étkezési Modul Felhasználói Kézikönyv Étkezési Ügyintézőknek v0.7.pdf
height250







Információ
iconfalse
titleKeresés

Írja be a keresett kifejezést a Tudásbázisban történő kereséshez! A kereséshez használhatja a csillag(*) karaktert is a keresőszavak végén.

Livesearch
spaceKeyEUG
sizelarge
additionalpage excerpt
placeholderMegoldás keresése
typepage

Bővebben
titleKeresési tanácsok

Egyáltalán nem, vagy túl kevés keresési eredményt kapott?

Ha információk keresésekor az összes szó helyesírásának ellenőrzése után sem kap találatot, bővítse a keresést további eredményekért:

  • Használjon kevesebb keresési kifejezést. Használja például a „importálás” szót az „tanulók importálása” kifejezést helyett.
  • Használjon általánosabb keresési kifejezéseket. Használja például a „számítógép” vagy a „PC” szót a „laptop” helyett.

  • Használja a csillag (*) karaktert a keresőszavak végén. A óra* kifejezés például megtalálja a „órarend” és a „óralátogatás” szót is. A * használata a szavak elején vagy közepén nem működik.



Panel
borderColor#385765
titleColor#FFFFFF
borderWidth1
titleBGColor#385765
borderStylesolid
titleKRÉTA e-Ügyintézés videótár és bemutatók

Az e-Ügyintézéssel kapcsolatos ügyfélszolgálati bejelentések menete (tájékoztató videó)

 KRÉTA e-Ügyintézés modul videótár


Panel
borderColor#2FA8CA
titleColor#FFFFFF
borderWidth1
titleBGColor#2FA8CA
borderStylesolid
titleSzakmai útmutatók

 Fogalomtár A-Z-ig

 e-Ügyintézési folyamatokhoz kapcsolódó Gyakran Ismételt Kérdések

 Jó gyakorlatok (példatár)