Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

  1. Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található  ikonra!

  2. A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
  3. Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható  gombra!
  4. A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!

    Bejelentés típusának megnevezéseLeírásKitöltendő mezők
    Hiba bejelentéseA programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy a programban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (Adminisztrációs rendszer, e-Napló, Elektronikus ellenőrző stb.), melyik oldalon jelentkezett.Bejelentés címe, Hiba leírása
    Oktatás-technikai szakmai kérdésekA szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. A "hogyan kell a programban megcsinálni?" típusú kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
    Fejlesztési javaslatA szoftver fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása.Javaslat címe, Javaslat leírása
    Oktatás igényléseAz e-napló kezelésével kapcsolatos helyíni tantestületi oktatás, továbbképzés igénylése. Az oktatásokkal kapcsolatos kérdések felvetése. Az e-napló rendszer bevezetéséhez minden iskola tantestülete részére ingyenes, helyszíni oktatást biztosítunk, az iskolával egyeztetett időpontban. Javasoljuk, hogy az oktatás igénylésével egyidejűleg jelezzék számunkra a megfelelő időpontokat is.Oktatás helyszíne, Egyéb megjegyzések az oktatással kapcsolatban
    Adatbázis visszaállításA rendszer adatbázisának visszaállítása. A visszaállítást követően csak azok az adatok maradnak a rendszerben, amik a visszaállítási dátum előtt lettek rögzítve. Az adatbázis visszaállítás esetén - biztonsági okokból - a KRÉTA munkatársai további megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon) is kérhetnek.Mikorra szeretné visszaállítani az adatbázist?
    Üzleti kérdésekA KRÉTA rendszerrel kapcsolatos pénzügyi, üzleti kérdések.Kérdés címe, Kérdés leírása
    Új URL igényléseA KRÉTA rendszer egyedi URL címének igénylése. Az új elérési cím lehetőséget ad, hogy az intézmények egy könnyebben megjegyezhető, azonosítható URL címmel tudják igénybe venni a KRÉTA rendszert. Javasoljuk, hogy az URL névben adjanak meg valamilyen jellemzőt, amivel könnyebben meg lehet majd különböztetni az azonos nevű iskolákat.Az URL egyedi aldomain neve.
    Egyéb bejelentésekEgyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentésBejelentés címe, Bejelentés leírása


  5. Töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!

  6.  gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra! A   gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot!

...


...

Automatikus e-mail küldése

A KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.

Információ
titleAutomatikus e-mail küldése

Ha a bejelentés elküldését követően nem kap az intézmény regisztrált email email postafiókjába - e-mailben visszajelzést a bejelentés fogadásáról, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezze Ügyfélszolgálatunknak!


Figyelem
titleVálaszküldés

Kérjük, hogy a hibabejelentő által küldött automatikus e-mail üzenetekre levélben SOHA ne válaszoljanak, a válaszokat minden esetben a KRÉTA rendszer bejelentőfelületén küldjék el!