...
Kattintson a Felhasználói profil menüben a KRÉTA Ügyfélszolgálat menüpontra vagy a képernyő jobb felső sarkában található ikonra!
- A képernyőn megjelennek az akítv bejelentései.
- Kattintson a képernyő jobb felső sarkában látható gombra!
A bejelentéseket - a hatékonyabb ügyintézés érdekében - különböző kategóriákba lehet sorolni. Válassza ki a bejelentés típusát!
Bejelentés típusának megnevezése Leírás Kitöltendő mezők Hiba bejelentése A programmal kapcsolatos problémák, hibák bejelentése. Kérjük, hogy a programban jelentkezett hibát minden esetben pontosan írják le, különös tekintettel arra, hogy melyik programmodulban (Adminisztrációs rendszer, e-Napló, Elektronikus ellenőrző stb.), melyik oldalon jelentkezett. Bejelentés címe, Hiba leírása Oktatás-technikai szakmai kérdések A szoftver kezelésével kapcsolatos oktatás-szakmai kérdések. A "hogyan kell a programban megcsinálni?" típusú kérdések. Kérdés címe, Kérdés leírása Fejlesztési javaslat A szoftver fejlesztésével kapcsolatos ötlet, javaslat megírása. Javaslat címe, Javaslat leírása Oktatás igénylése Az e-napló kezelésével kapcsolatos helyíni tantestületi oktatás, továbbképzés igénylése. Az oktatásokkal kapcsolatos kérdések felvetése. Az e-napló rendszer bevezetéséhez minden iskola tantestülete részére ingyenes, helyszíni oktatást biztosítunk, az iskolával egyeztetett időpontban. Javasoljuk, hogy az oktatás igénylésével egyidejűleg jelezzék számunkra a megfelelő időpontokat is. Oktatás helyszíne, Egyéb megjegyzések az oktatással kapcsolatban Adatbázis visszaállítás A rendszer adatbázisának visszaállítása. A visszaállítást követően csak azok az adatok maradnak a rendszerben, amik a visszaállítási dátum előtt lettek rögzítve. Az adatbázis visszaállítás esetén - biztonsági okokból - a KRÉTA munkatársai további megerősítést (pl. e-mailben vagy telefonon) is kérhetnek. Mikorra szeretné visszaállítani az adatbázist? Üzleti kérdések A KRÉTA rendszerrel kapcsolatos pénzügyi, üzleti kérdések. Kérdés címe, Kérdés leírása Új URL igénylése A KRÉTA rendszer egyedi URL címének igénylése. Az új elérési cím lehetőséget ad, hogy az intézmények egy könnyebben megjegyezhető, azonosítható URL címmel tudják igénybe venni a KRÉTA rendszert. Javasoljuk, hogy az URL névben adjanak meg valamilyen jellemzőt, amivel könnyebben meg lehet majd különböztetni az azonos nevű iskolákat. Az URL egyedi aldomain neve. Egyéb bejelentések Egyéb, a fentiekbe nem besorolható bejelentés Bejelentés címe, Bejelentés leírása Töltse ki a - bejelentés típusához tartozóan - kötelező mezőket!
- A gombra kattintva küldheti el a bejelentését az Ügyfélszolgálatunkra! A gombra kattintva a bejelentés elküldése nélkül bezárhatja az ablakot!
...
...
Automatikus e-mail küldése
A KRÉTA bejelentőfelületén keresztül beküldött bejelentések fogadásáról, az Ügyfélszolgálatról érkezett válaszokról a KRÉTA rendszer automatikusan elektronikus levelet küld az iskola regisztrált e-mail címére.
Információ | ||
---|---|---|
| ||
Ha a bejelentés elküldését követően nem kap az intézmény regisztrált email email postafiókjába - e-mailben visszajelzést a bejelentés fogadásáról, akkor ezt e-mailben vagy telefonon jelezze Ügyfélszolgálatunknak! |
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Kérjük, hogy a hibabejelentő által küldött automatikus e-mail üzenetekre levélben SOHA ne válaszoljanak, a válaszokat minden esetben a KRÉTA rendszer bejelentőfelületén küldjék el! |