Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

ADATCSOPORTMEGNEVEZÉSTARTALOMSPECIALITÁSALAPÉRTELMEZÉSLEÍRÁSEz az oszlop törlendő, ideiglenes
SZEMÉLYES ADATOK

Oktatási azonosító


Az eszköz megnevezése tetszőleges.

Neme



Az eszköz jellegét kiválaszthatjuk a gombra kattintva a lenyíló listából.



Előtag



Az eszköz felelősségi helyét ki tudjuk választani a gombra kattintva a lenyíló listából.



Alkalmazott családi név

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A gyermek, tanuló oktatási azonosító száma, melyet fel tudunk vinni manuálisan a formátumban.



Alkalmazott utónév

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A tanuló nemét meg tudjuk adni a gombok egyikére kattintva.



Születési családi név

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



Megadhatjuk az eszköz leltári számát.



Születési utónév

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



Megadhatjuk az eszköz beszerzésének dátumát az ikonra kattintva, a megjelenő naptárból kiválasztva, vagy felvihetjük manuálisan is az éééé.hh.nn. formátumban.



Anyja családi neve

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



Megadhatjuk az eszköz beszerzésének értékét forintban a , és ikonra kattintva,vagy felvihetjük manuálisan is.



Anyja utóneve

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A jelölőnégyzet segítségével állíthatjuk be, hogy az eszköz tartozék vagy sem.



Születési hely

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A tartozék hivatkozás akkor tölthető ki,
ha a 'Tartozék' adat jelölőnégyzetére kattintunk:



Születési idő

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A jelölőnégyzet segítségével állíthatjuk be, hogy a pedagógus hozzáférhet vagy sem.



Igazolvány típus



Számunkra fontos, az eszközzel kapcsolatos adatot rögzíthetünk.

Igazolvány száma



Azon évfolyamok kiválasztására van lehetőségünk, melyeket a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Tantervek' menüpontjában felvett tantervek esetén beállítottunk.
ÁLLANDÓ LAKCÍME ÉS ELÉRHETŐSÉGEIrányítószám

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



Azon tanterv kiválasztására van lehetőségünk, melyet a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Tantervek' menüpontjában felvettünk.

Helység név

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



A lenyíló listában a 'Nyilvántartás' menü 'INTÉZMÉNYI ADATOK' blokkjának 'Termek' menüpontjában felvitt termek jelennek meg.

Közterület név

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező



Egy személynek csak egy oktatási azonosítója lehet, mely 7-tel kezdődő 11 jegyű szám.

Közterület jellege

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Házszám

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Emelet






Ajtó






Email cím






Telefonszám






Telefonszám 2





BELÉPÉSI ADATOKFelhasználónév






Jogosultsági szint






Jelszó






Ismételt jelszó





MUNKAÜGYI ADATOKBesorolási fokozat

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Munkakör

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Foglalkoztatás módja

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Foglalkoztatás típusa






Vezetői óraszám ok






Feladattal terhelt óraszám oka






Feladattal terhelt óraszám






Alkalmazás kezdete






Alkalmazás vége






Feladatellátási hely

Állapot
subtletrue
colourRed
titlekötelező






Tartósan távollévő






Nyugdíjas (továbbfoglalkoztatott)






Betöltetlen álláshely






Főállású?






Szakvizsga






Szakértői, vagy vizsgaelnöki tevékenységű






Szakmai továbbképzés






Alkalmazottak listája

Az alkalmazottak a menüsorból a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkcióval lehet megjeleníteniAz alkalmazottakat a menüsorból a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontjával jeleníthetjük meg.

Információ
titleA listában megjelenített adatmezők

Az alkalmazottak listájában az alkalmazott neve, jelenik meg. A fejléc mellett található nyílra kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!

...

A KRÉTA rendszerben az alkalmazottak létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az  nyomógombra kattintva kezdeményezhetjük az új alkalmazott adatainak megadását!
  3. Az alkalmazottak adatait tartalmazó ablakban adjuk meg az alkalmazott adatait!

    Figyelem
    titleKötelező adatok megadása

    Az alkalmazottak adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Születési családi név', 'Születési utónév', 'Anyja családi neve', 'Anyja utóneve', 'Születési hely', 'Születési idő',   kötelezően meg kell adni', 'Irányítószám', 'Helység név', 'Közterület név', 'Közterület jellege', 'Házszám', 'Besorolási fokozat', 'Munkakör', 'Foglalkoztatás módja', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!


  4. Az adatok megadása után a  gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat(-ok) megadása kötelező!
  5. A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program. 

Alkalmazottak adatainak módosítása

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az alkalmazottak adatait tartalmazó sorok jobb szélén található  ikonra kattintva kezdeményezhetjük a kiválasztott alkalmazott tulajdonságainak módosítását.
  3. A kiválasztott alkalmazott adatait tartalmazó ablakban módosíthatjuk az alkalmazott jellemzőit.
  4. Az adatok módosítása után a  gombra kattintva lehet elmenteni a változtatásokat.
  5. A sikeres mentés után a azalkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

...

Több alkalmazott adatainak együttes módosítását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az alkalmazottak listájában a sorok elején található jelölőnégyzetre  kattintva jelölhetjük ki a módosítandó elemeket!
  3. A módosításhoz kattintsunk a  nyomógombra!
  4. A kiválasztott alkalmazottak adatait tartalmazó ablakban lehet megváltoztatni a kijelölt elemek tulajdonságait!
  5. Az adatok módosítása után a  gombra kattintva lehet elmenteni a változtatásokat.

  6. A sikeres mentés után a az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

...

A KRÉTA rendszerben a tévesen vagy hibásan felvett alkalmazottak törlésére is van lehetőség. Általános szabályként elmondható, hogy biztonsági okokból csak akkor lehet egy elemet törölni, ha nem létezik hozzá kapcsolat, valamint előfordulhat, hogy bizonyos elemek egyáltalán nem törölhetőek. Az alkalmazottak törlését az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Azalkalmazottak adatait tartalmazó sorok jobb szélén található  ikonra kattintva kezdeményezhetjük a kiválasztott alkalmazott törlését!
  3. A törlés előtt egy ablakban megjelenik a törlési folyamat megerősítése!
  4. Az  gombra kattintva lehet megerősíteni a törlést! A  nyomógombra kattintva megszakíthatjuk a törlési folyamatot!
  5. A törlés megerősítése után a program ellenőrzi, hogy az alkalmazott törölhető-e? 
  6. Abban az esetben ha azalkalmazott nem törölhető, akkor egy hibaablakban megjelenik anak az oka, hogy azalkalmazott miért nem törölhető.
  7. Ha a törlés sikeresen megtörtén, akkor egy üzenetablakban megjelenik a sikeres törlési művelet nyugtázása! 
  8. A sikeres törlés után a azalkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

...

Több alkalmazott egyidejű törlését az alábbi módon lehet végrehajtani a programban:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az alkalmazottak listájában a sorok elején található jelölőnégyzetre kattintva jelölhetjük ki a törlendő elemeket!
  3. A törléshez kattintsunk a  nyomógombra!
  4. A törlés előtt egy ablakban megjelenik a törlési folyamat megerősítése! A program figyelmeztet, hogy csak azok az elemek kerülnek törlésre, amelyekhez nem tartozik adatbázis kapcsolat!
  5. A sikeres törlés esetén a program üzenetet küld, hogy a kijelöltek közül hány elemet sikerült törölni.
  6. A törlés után a azalkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

...

Az alkalmazottak adatainak és adatkapcsolatainak megtekintése lehetőséget biztosít, hogy a KRÉTA programban csak olvasási jogosultsággal is megnézhessük az alkalmazottak adatait, valamint az alkalmazottak különböző további kapcsolatait. Az adatok megtekintéséhez az alábbi műveleteket kell végrehajtani a programban:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Azalkalmazottak adatait tartalmazó sorok jobb szélén található  ikonra kattintva kezdeményezhetjük a kiválasztott alkalmazott adatainak és adatkapcsolatainak megtekintését!
  3. A kijelölt alkalmazott adatait tartalmazó ablak bal szélén lehet kiválasztani, hogy azalkalmazott melyik adatcsoportját vagy kapcsolatait szeretnénk megnézni.
  4. Az ablak bezáráshoz kattintsunk az ablak alján található mégse dombra!

...

A KRÉTA rendszerben lehetőség van az alkalmazottak adatainak és adatkapcsolatainak Excel táblázatba történő exportálására. Az exportálás végrehajtásához az alábbi műveleteket kell végrehajtani a programban:

  1. A menüsorban válasszuk a Nyilvántartás - Alkalmazottak funkciót'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az Alkalmazottak adatainak exportálásához kattintsunk a  gombra!
  3. AzAlkalmazottak esetében az alábbi adatok exportálására van lehetőség:
  4. Az exportálás után - a böngészőprogram beállításaitól függően - automatikusan letöltődik a kiválasztott Excel táblázat!

...