...
A KRÉTA rendszerben az összevont osztályok kezelését alapvetően kétféle módon lehet végrehajtani.
Összevont osztályok kezelése - évfolyamonként külön osztályok létrehozásával
Az összevont osztályok kezelésének egyik lehetséges módja ha az osztályokat évfolyamonként külön hozzuk létre a rendszerbe, ezekbe csak az adott évfolyamú tanulókat soroljuk be, majd létrehozunk egy iskolai, tanórai célú csoport amely a gyakorlatban használatos osztály lesz. Ez a megoldás lehetővé teszi azt, hogy külön osztálynaplókat lehessen előállítani az egyes évfolyamokra, valamint egyértelműen meg lehessen határozni az összevont osztályba járó tanulók tényleges osztályát.
Az alábbi példában egy 1-3 évfolyamos összevont osztály létrehozását és kezelését mutatjuk be:
Tipp | ||
---|---|---|
| ||
|
Összevont osztályok kezelési módjának összehasonlítása
A KRÉTA rendszerben a fentiek alapján az összevont osztályok kezelését két különböző módon lehet végrehajtani. Az egyes kezelési módok összehasonlítását az alábbi táblázat mutatja be:
Osztályok száma | Csoportok száma | Osztálynaplók előállítása | Tanulók évfolyama | |
---|---|---|---|---|
1-3 összevont osztály létrehozása évfolyamonként külön osztályok létrehozásával | 3 évfolyamonként különböző | 1 Na évfolyamú | évfolyamonként különböző osztálynaplók (3 db) | meghatározható |
1-3 összevont osztály létrehozása egy összevont osztály létrehozásával | 1 Na évfolyamú | 3 évfolyamonként különböző | csak az összevont osztályra lehet osztálynaplót előállítani (1 db) | nem határozható meg |