Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Az alkalmazottak listájában a 'Név', a 'Tanév', a 'Születési hely', a 'Születési idő', az 'Oktatási azonosító', a 'Felhasználó név' jelenik meg. A fejlécben ezekre kattintva lehet módosítani az alkalmazottak listájának rendezési sorrendjét!

...

Új hittanoktató létrehozása

A KRÉTA rendszerben a virtuális alkalmazottak létrehozását hittanoktatók létrehozását az alábbi módon lehet végrehajtani:

  1. A menüsorban válasszuk a 'Nyilvántartás' menü 'OKTATÓI ADATOK' blokkjának 'Alkalmazottak' menüpontját!
  2. Az  nyomógomb fölé állva a felbukkanó menü Image Modified menüpontra kattintva kezdeményezhetjük az új alkalmazott adatainak új hittanoktató adatainak megadását!
  3. Az 'Új alkalmazott felvételehittanoktató rögzítése' ablakban adjuk meg az alkalmazott adataitmeg a hittanoktató adatait!


    Figyelem
    titleKötelező adatok megadása

    Az alkalmazott A hittanoktató adatainál az 'Alkalmazott családi név', 'Alkalmazott utónév', 'Óraszám', 'Munkakör', 'Feladatellátási hely' kötelezően megadandó adatok!


  4. Az adatok megadása után a  gombra kattintva lehet elmenteni az adatokat. Abban az esetben, ha valamelyik kötelező adatot nem adtuk meg, akkor a program figyelmeztető üzenetet küld, hogy mely adat/adatok megadása kötelező!
  5. A mentés után az alkalmazottak listáját tartalmazó oldalra lép vissza a program.

...