Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Bővebben
titleHonnan tudom meg a felhasználónevemet és jelszavamat?

A felhasználónevet és a jelszót minden esetben az iskola állíthatja be és juttatja el a tanulók ill. ,  illetve a szülők, gondviselők részére  Abban az esetben ha nem tudod a felhasználónevedet és jelszavadat az alábbiakat tehetedakár e-mail, akár papír alapon.


Bővebben
titleMit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Oldal szerepeltetése
FKKEELL:Elfelejtett jelszó
FKKEELL:Elfelejtett jelszó


Bővebben
titleHol találom a Házi feladatokat?

A KRÉTA rendszerbe bejelentkezve a kezdő képernyőn azonnal elérhető a Házi feladatok menüpont, ahol az Intézményben a Pedagógusok által rögzített Házi feladatok / Feladatok elérhetőek egy listában, ahol a bal oldali Szűrő felületen külön jelölőnégyzettel szabályozható, hogy a már lejárt határideű Házi feladatokat is megjelenítse e a lista, vagy se. Az adott Házi feladat sor végén lévő "nagyító" ikonnal lehet a foglalkozást megnyitni.

Image Added


Image Added


Másik lehetőség, ha az Órarend menüponton keresztül az adott heti órarendet tekintjük meg, itt láthatóak az egyes órákhoz rögzített Házi feladatok. Ekkor az adott tanórára kattintással meg kell azt nyitni.

Image Added



Bővebben
titleA lista megvan, de nem látom továbbra sem a Házi feladatot!

A megnyitott tanóra bal oldalán lévő Házi feladat oldalfület kell válsztani, ekkor lesz látható a Pedagógus által rögzített Feladat.

Abban az esetben, ha az Intézményben be van kapcsolva a tanulói hozzászólás lehetősége a Házi feladathoz (és az adott órát tartó Pedagógus nem tiltotta le), akkor jelenik meg az ÚJ HOZZÁSZÓLÁS gomb, ami segítségével itt is lehet a Pedagógusokkal a Feladatokkal kapcsolatban kommunikálni. (A felületen rögzített, de törölt hozzászólások is megjelennek a Pedagógusi felületen!)

Image Added



Bővebben
titleHol találom az Üzeneteimet?



Bővebben
titleHol keressem a Kérdőíveket?



Bővebben
titleMit tegyek ha nem tudok bejelentkezni a mobil alkalmazásba?

Ha a mobil alkalmazáson keresztül nem tud bejelentkezni akkor kérjük ellenőrizze az alábbiakat:

  1. Ellenőrizze, hogy a felhasználónévvel és jelszóval a WEB-es felületen be tud-e jelentkezni az elektronikus ellenőrzőbe! 
  2. Ellenőrizze, hogy a mobil applikációban biztosan jól választotta ki az iskolát!
  3. Ellenőrizze, hogy a felhasználónevet és a jelszót helyesen írta-e be a mobil alkalmazásba, a billentyűzet kiosztásnak megfelelően! 
  4. Ellenőrizze, hogy a mobiltelefonján a billentyűzet magyar nyelvűre van-e állítva? A jelszavakban lehetőleg kerülje az ékezetes karakterek használatát!
  5. Ellenőrizze és - ha szükséges - frissítse az alkalmazást!
  6. A KRÉTA alkalmazás nem minden telefonkészüléken használható, előfordulhat, hogy az Ön készülékét még nem támogatja a program. Elsősorban néhány Samsung típusú készüléken, továbbá az Android 4.4-es verziót futtató egyéb telefonokon is előfordulhat, hogy az applikáció nem használható. 
  7. Amennyiben lehetősége van próbálja meg más mobil készüléken a bejelentkezést! 
  8. A KRÉTA mobil alkalmazásokkal csak az elektronikus ellenőrzőbe - szülőként vagy tanulóként - lehet belépni! Az tanári rendszerhez jelenleg nincs mobil applikáció, ezért az elektronikus naplóba tanárként nem lehet a mobil alkalmazásokkal belépni!
  9. Ha az iskola nem használja még a KRÉTA elektronikus naplóját vagy nem engedélyezte a tanulói, szülői hozzáféréseket, akkor a KRÉTA mobil applikáció sem használható! 
  10. Abban az esetben ha megváltoztatta a jelszavát az elektronikus ellenőrzőben akkor az új jelszóval a mobil applikációba 5-10 perccel később fog tudni csak bejelentkezni, ezért a jelszómódosítás után kérjük várjanak egy kis időt!
  11. Abban az esetben ha pl. csak a mobil alkalmazásba lehet belépni, de a webes felületen nem, akkor valószínűleg egy korábbi jelszó az érvényes a rendszerben. A mobil applikáció eltárolja a felhasználói jelszót, így előfordulhat, hogy a mobil alkalmazásban korábban eltárolt jelszó az érvényes. Ilyen esetben a webes belépést meg kell próbálni a korábbi jelszóval. 
  12. Ha csak a webes felületen lehet belépni a programban, de a mobil applikációval nem, akkor azt javasoljuk, hogy töröljék a mobil alkalmazásban a létrehozott profilt, majd az új a webes felületen működő adatokkal (felhasználónév, jelszó) hozzuk létre újra a tanulói profilunkat. 
  13. Bizonyos készülékeken (főleg Samsung telefonok esetében) előfordulhat, hogy az alkalmazás törlése- az esetleges újratelepítés előtt- nem törli a profiladatokat, ezért a telepítés után sem sikerül belépni a rendszerbe. Ilyen esetben javasoljuk, hogy az itt leírtak alapján végezzük el a KRÉTA alkalmazás eltávolítását


...