Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

...

Bővebben
titleHol keressem a Kérdőíveket?

A felső menüsorban található nagy Boríték ikonnal, vagy a belépési név melletti kis Boríték ikonnal lehet átlépni az e-Ügyintézés Üzenetküldési felületére, ami alatt található a Kérdőívek funkció.


A Kérdőívek menüpontban lehet elérni a számunkra megküldött kérdőíveket.



Bővebben
titleHol keressem a Kérdőíveket?

A felső menüsorban található nagy Boríték ikonnal, vagy a belépési név melletti kis Boríték ikonnal lehet átlépni az e-Ügyintézés Üzenetküldési felületére, ami alatt található a Kérdőívek funkció.

Image Added


A Kérdőívek menüpontban lehet elérni a számunkra megküldött kérdőíveket.

Image Added



Bővebben
titleHogyan tudom kitölteni a Kérdőíveket?

A Kérdőívek menüpont listájában érhetőek el a kérdőívek. Amennyiben a kérdőív kiküldője a kérdőívet Lezárta vagy Visszavonta, kitöltésére nincs lehetőség, de a Lezárt és visszavont kérdőívek is jelenjenek meg jelölőnégyzettel megtekinthetőek.

Image Added

A Kérdőív kitöltéséhez az adott kérdőívre kell kattintani, majd kitölteni azt.

A lapok alján előfordulhat, hogy Image Added (Tovább) gombbal lapozni kell a többoldalas kérdőívek esetében, illetve az utolsó oldalon található Image Added (Kész) gomb segítségével lehet a kitöltést befejezve leadni azt.

A Kérdőív kitöltésének időpontját mind a Tanulói, mind a Pedagógusi felületen megjeleníti a rendszer.

Image Added



Bővebben
titleMit tegyek ha nem tudok bejelentkezni a mobil alkalmazásba?

Ha a mobil alkalmazáson keresztül nem tud bejelentkezni akkor kérjük ellenőrizze az alábbiakat:

  1. Ellenőrizze, hogy a felhasználónévvel és jelszóval a WEB-es felületen be tud-e jelentkezni az elektronikus ellenőrzőbe! 
  2. Ellenőrizze, hogy a mobil applikációban biztosan jól választotta ki az iskolát!
  3. Ellenőrizze, hogy a felhasználónevet és a jelszót helyesen írta-e be a mobil alkalmazásba, a billentyűzet kiosztásnak megfelelően! 
  4. Ellenőrizze, hogy a mobiltelefonján a billentyűzet magyar nyelvűre van-e állítva? A jelszavakban lehetőleg kerülje az ékezetes karakterek használatát!
  5. Ellenőrizze és - ha szükséges - frissítse az alkalmazást!
  6. A KRÉTA alkalmazás nem minden telefonkészüléken használható, előfordulhat, hogy az Ön készülékét még nem támogatja a program. Elsősorban néhány Samsung típusú készüléken, továbbá az Android 4.4-es verziót futtató egyéb telefonokon is előfordulhat, hogy az applikáció nem használható. 
  7. Amennyiben lehetősége van próbálja meg más mobil készüléken a bejelentkezést! 
  8. A KRÉTA mobil alkalmazásokkal csak az elektronikus ellenőrzőbe - szülőként vagy tanulóként - lehet belépni! Az tanári rendszerhez jelenleg nincs mobil applikáció, ezért az elektronikus naplóba tanárként nem lehet a mobil alkalmazásokkal belépni!
  9. Ha az iskola nem használja még a KRÉTA elektronikus naplóját vagy nem engedélyezte a tanulói, szülői hozzáféréseket, akkor a KRÉTA mobil applikáció sem használható! 
  10. Abban az esetben ha megváltoztatta a jelszavát az elektronikus ellenőrzőben akkor az új jelszóval a mobil applikációba 5-10 perccel később fog tudni csak bejelentkezni, ezért a jelszómódosítás után kérjük várjanak egy kis időt!
  11. Abban az esetben ha pl. csak a mobil alkalmazásba lehet belépni, de a webes felületen nem, akkor valószínűleg egy korábbi jelszó az érvényes a rendszerben. A mobil applikáció eltárolja a felhasználói jelszót, így előfordulhat, hogy a mobil alkalmazásban korábban eltárolt jelszó az érvényes. Ilyen esetben a webes belépést meg kell próbálni a korábbi jelszóval. 
  12. Ha csak a webes felületen lehet belépni a programban, de a mobil applikációval nem, akkor azt javasoljuk, hogy töröljék a mobil alkalmazásban a létrehozott profilt, majd az új a webes felületen működő adatokkal (felhasználónév, jelszó) hozzuk létre újra a tanulói profilunkat. 
  13. Bizonyos készülékeken (főleg Samsung telefonok esetében) előfordulhat, hogy az alkalmazás törlése- az esetleges újratelepítés előtt- nem törli a profiladatokat, ezért a telepítés után sem sikerül belépni a rendszerbe. Ilyen esetben javasoljuk, hogy az itt leírtak alapján végezzük el a KRÉTA alkalmazás eltávolítását


...