Mi a teendő ha nem tud bejelentkezni a KRÉTA rendszerbe?
Sikertelen bejelentkezés esetén kérjük, hogy az alábbi lépéseket ellenőrizze:
Vizsgálja meg, hogy megfelelő URL-t (linket, elérési utat) adott-e meg a böngészőben, ellenőrizze, hogy a https:// kifejezéssel kezdődik-e a webcím!
Próbálja meg a jelszavát egy látható helyen leírni, majd másolni, vagy amennyiben mástól gépi formában kapta, azt a levélből kimásolni, és beilleszteni!
- Használja a JELSZÓ MEGJELENÍTÉSE funkciót, hogy ellenőrizhesse, hogy megfelelő jelszót írt be a bejelentkezéshez!
- Ellenőrizze, hogy felhasználónevében vagy jelszavában a nagy rövid O betű, valamint a 0 nem keveredik e, szintén hasonló az eset a rövid nagy i és a kicsi L betű esetén, valamint bizonyos esetben a 2-es szám és a Z betű is könnyedén keverhető!
- Ellenőrizze a billentyűzet kiosztás megfelelően van-e beállítva!
- Abban az esetben ha "Érvénytelen vagy lejárt munkamenet" üzenetet kap, akkor zárja be a böngészőprogramot és nyissa meg újra.
- Törölje a böngészőprogram gyorsítótárát!
Elllenőrizze, hogy számítógépén vagy telefonján a rendszeridő pontosan van-e beállítva!
Mi a teendő ha a fentiek ellenére sem tud bejelentkezni a KRÉTA rendszerbe?
Amennyiben egyik megoldás sem oldotta meg problémáját és tanulóként, tanárként vagy szülőként szeretne belépni, akkor forduljon a KRÉTA intézményi adminizstrátorához, aki tud új felhasználónevet vagy jelszót generálni.
Abban az esetben ha az eredeti adminisztrátor felhasználót szerette volna használni, kérjük, forduljon fenntartójához, minden más esetben javasoljuk, hogy a rendszer eredeti adminisztrátor felhasználójával lépjen be, és módosítsa a felhasználó jelszavát egy új értékre.
Amennyiben a fenti megoldást követően is problémát jelez a rendszer, kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat