Miért nem jelenik meg az Eszköz ügyintézése menüpont?
Az intézmény adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot.
Mi a teendő, ha kevesebb vagy több eszköz érkezett meg, mint amennyi az Eszköz menüben található?
Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést. Fontos, hogy a bejelentéshez csatolja a szállítólevelet. Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket! Fontos tudni, hogy - a gyorsabb garanciális ügyintézés és csere érdekében - több eszköz kerül kiszállításra az intézményhez, tehát csak akkor jelezze a problémát ha az eredetileg igényeltnél kevesebb eszköz érkezik az intézménybe!
Mi a teendő, ha kevesebb
vagy többeszköz érkezett meg, mint amennyit előzetesen igényeltek?
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.
Mi a teendő, ha nem azt az eszközt adtam oda, amelyiket a felületen rögzítettem?
Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.
Mi a teendő, ha a gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált, így nincs előzetesen kiállított etikettje?
Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.
Mi a teendő, ha az átvevő okmányán szereplő adatok nem egyeznek a regisztrációnál megadott adatokkal?
A Szülői/Gondviselői felületen az igénylő módosítsa a rossz adatokat. Az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.
Mi a teendő, ha az átvevő személye nem egyezik az igénylő (regisztrált) személlyel?
Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.
Mi a teendő az eszköz kiosztásánál aláírt átadás-átvételi dokumentummal?
Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.