Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Szeretném felvenni az eszközök adatait, de nem jelenik meg az Eszköz ügyintézése menüpont. Mi lehet a probléma? 

Az intézmény KRÉTA adminisztrátora nem osztotta ki Önnek a TESZEK-Eszköz menedzser jogosultságot. 


Tipp
iconfalse
titleAdminisztrációs folyamatok gyorsítása

Javasoljuk, hogy az eszközök nyilvántartását végző kollégának a ESZEKTESZEK-Eszköz menedzser mellett célszerű  jogosultsággal együtt, a KRÉTA rendszerben az ADMINISZTRÁTOR jogosultságot is - akár ideiglenesen - megadni, így gyorsabban tud segíteni a pedagógusoknak és a szülőknek az adminisztrációs folyamatokban!


Mi a teendő az eszközök szállítójátótól kapott Átadás-Átvételi dokumentummal?

Az aláírás után a dokumentumot a saját nyilvántartásában iktassa és őrizze meg. 

Mi a teendő, ha kevesebb vagy több eszköz érkezett meg, mint amennyi az Eszköz menüben található?

Az Ügyfélszolgálaton jelentse be az eltérést, és a bejelentéshez mindenképpen csatolja a szállítólevelet! Kérjük, amíg nem kap visszajelzést, addig ne ossza ki az eszközöket! Fontos tudni, hogy - a gyorsabb garanciális ügyintézés és csere érdekében - több eszköz kerül kiszállításra az intézményhez, tehát csak akkor jelezze a problémát ha az eredetileg igényeltnél kevesebb eszköz érkezik az intézménybe!

Mi a teendő, ha kevesebb eszköz érkezett meg, mint amennyit előzetesen igényeltek?

A kiszállított eszközök az intézményi igénylésen alapulnak, de abban az esetben ha az igényeltnél kevesebb eszköz érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a fenntartójával.

Mi a teendő, ha a szülő/gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált (nem igényelt) a Szülői felületen?

Az eszközök átadásához a törvényes képviselőnek (szülő, gondviselő) kell a regisztrációs folyamatot elindítani és az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)  elfogadnia. Abban az esetben ha a KRÉTA elektronikus ellenőrzőjében a törvényes képviselő az ÁSZF elfogadásával és adatainak megadásával nem indította még el a regsztrációs folyamatot, akkor nem lehet a gyermeke számára még eszközt kiosztani!


Tipp
iconfalse
titleÁtadás-átvétel gyorsítása
Mivel a szülő/gondviselő az igénylést kizárólag a KRÉTA Szülőknek felületen lehet megtenni, így javasoljuk, hogy az eszközök átadása napján biztosítsanak egy alkalmazottat, aki segít a szülőknek a regisztrációban. 


Mi a teendő, ha a gondviselő a kiosztás napjáig nem regisztrált, így nincs előzetesen kiállított etikettje?

Ebben az esetben az Átadás-Átvételi jegyzőkönyvre manuálisan kell felvinni az adatokat.

Mi a teendő, ha az átvevő okmányán szereplő adatok nem egyeznek a regisztrációnál megadott adatokkal?

A KRÉTA Szülőknek felületen kell az adatokat javítani, az intézményi KRÉTA felületen erre nincs lehetőség.

Mi a teendő, ha az átvevő személye nem egyezik az igénylő (regisztrált) személlyel?

Ebben az esetben az átvevőnek rendelkeznie kell az igénylőtől egy meghatalmazással.

Mi a teendő, ha nem azt az eszközt adtam oda, amelyiket a felületen rögzítettem?

Ebben az esetben az eszközt vissza kell vételezni a Használatba adott eszköz/Visszavétel menüpontban és a helyes eszközt hozzárendelni a személyhez.

Mi a teendő az eszköz kiosztásánál aláírt átadás-átvételi dokumentummal?

Az átadás-átvételi dokumentumokat egyesével fel kell tölteni a Használatba adott eszközök menü Kapcsolódó dokumentumok fülén.

Mi a teendő, ha az eszköz, vagy annak kiegészítő eszköze (pl.: töltőegység) hibás?

A TESZEK modul karbantartási felülete áprilisban indul. Addig a megszokott módon értesítsék a fenntartójukat a meghibásodásról.