Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Mit kell tennem, ha szülői bejelentkezés után nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha a gondviselt 9. évfolyamos tanuló, valamint gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre és az intézmény Önt törvényes képviselőnek állította be. KéremAmennyiben Ön gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre, de mégsem jelenik meg a menüpont, kérem, vegye fel a kapcsolatot az intézmény KRÉTA adminisztrátorával!

Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az érvényes okmányában szereplő személyes adatok megadása után az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.

Mi a teendő, ha elrontottam a személyes adataimat?

Amíg nem történt meg az eszköz kiosztása, addig a gondviselői regisztrációs felületen a személyes adatok módosíthatók.


HTML
<style>
div.theme-default .ia-splitter #main {
margin-left: 0px;
}
.ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left {
display: none;
}
div#main {
margin-left: 0px !important;
}
div#footer {
margin-left:0px !important;
}
</style>