Mit kell tennem, ha szülői bejelentkezés után nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha a gondviselt 9. évfolyamos tanuló, valamint gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre és az intézmény Önt törvényes képviselőnek állította be. Amennyiben Ön gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre, de mégsem jelenik meg a menüpont, kérem, vegye fel a kapcsolatot az intézmény KRÉTA adminisztrátorával!
Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az érvényes okmányában szereplő személyes adatok megadása után az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.szöveg melletti jelölőnégyzetbe tett pipával, majd a KÜLDÉS gombot szükséges megnyomnia.
Mi a teendő, ha elrontottam a személyes adataimat?
Amíg nem történt meg az eszköz kiosztása, addig a gondviselői regisztrációs felületen a személyes adatok módosíthatók.
HTML |
---|
<style> div.theme-default .ia-splitter #main { margin-left: 0px; } .ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left { display: none; } div#main { margin-left: 0px !important; } div#footer { margin-left:0px !important; } </style> |