Mit kell tennem, ha szülői bejelentkezés után nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha a gondviselt 9. évfolyamos tanuló, valamint gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre és az intézmény Önt törvényes képviselőnek állította be. Amennyiben Ön gondviselői jogosultsággal lépett be a KRÉTA felületre, de mégsem jelenik meg a menüpont, kérem, vegye fel a kapcsolatot az intézmény KRÉTA adminisztrátorával!
Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?
Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az érvényes okmányában szereplő személyes adatok adatai megadása után kattintson a MENTÉS gombra. Majd az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a szöveg melletti jelölőnégyzetbe tett pipával, majd . Ezek utána regisztrációhoz a KÜLDÉS gombot szükséges megnyomnia.
Mi a teendő, ha elrontottam a személyes adataimat?
Amíg nem történt meg az eszköz kiosztása, addig a gondviselői regisztrációs felületen a személyes adatok módosíthatók.
HTML |
---|
<style> div.theme-default .ia-splitter #main { margin-left: 0px; } .ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left { display: none; } div#main { margin-left: 0px !important; } div#footer { margin-left:0px !important; } </style> |