Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Mit kell tennem, ha a KRÉTA tanári felületen nem jelenik meg az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpont abban az esetben jelenik meg, ha Ön az intézmény pedagógusa, a KRÉTA adminisztrációs rendszerben tanár munkakörrel rendelkezik. Amennyiben ennek a feltételnek megfelel, és mégsem jelenik meg a menüpont, kérjük vegye fel a kapcsolatot az intézmény vezetésével!

Ha az EFOP-3.2.4 projektben már korábban kaptam eszközt és jelenleg is rendelkezem EFOP-3.2.4 projektes notebookkal, akkor is jogosult vagyok eszközigénylésre? 

A korábbi projektekben kapott informatikai eszközök nem korlátozzák az RRF-1.2.1-2021-2021-00001 azonosítószámú, „Digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeinek biztosítása a tanulók és a pedagógusok számára" című projektben való részvételre jogosultságot a pedagógusok vonatkozásában.

Mit kell tennem, hogy sikeresen regisztráljak?

Az ESZKÖZ ÜGYINTÉZÉS menüpontban az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) valamint az Adatvédelmi Tájékoztatót szükséges elfogadni a sikeres regisztrációhoz.

Mi a teendő az eszközömmel ha másik intézménybe megyek át? 

Ha a pedagógus intézményt váélt, de az új intézmények a fenntartója ugyanaz marad, akkor maradhat nála az eszköze. Ha olyan intézménybe megy át amelynek más fenntartója van, le kell adnia az eszközt. Az új fenntartó intézményében - ha rendelkezésre áll - akkor kaphat eszközt. 


HTML
<style>
div.theme-default .ia-splitter #main {
margin-left: 0px;
}
.ia-fixed-sidebar, .ia-splitter-left {
display: none;
}
div#main {
margin-left: 0px !important;
}
div#footer {
margin-left:0px !important;
}
</style>