Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Mi a funkciója a dokumentumok feltöltésének? 

Az eszközök kiadása során keletkezett dokumetumokat (pl. átadás-átvételi jegyzőkönyv, meghatalmazás stb.) fel kell tölteni a TESZEK modulban a Használatba adott eszközök funkcióban. 

Gyorsan meg szeretne ismerkedni a dokumentumok feltöltésének műveletével? 

Nézze meg oktatóvideónkat, ahol lépésről-lépésre bemutatjuk, hogy a TESZEK Modulban hogyan lehet a kiadott eszközökhöz dokumentumokat feltölteni!

Használatba adott eszközök dokumentációjának feltöltése

A Használatba adott eszközök menüpontban keressük ki azt a személyt, akinek a dokumetumait szeretnénk feltölteni a rendszerbe, majd kattintsunk a SZERKESZTÉS funkciógombra.

Kapcsolóó dokumentumok funkció

Kattintsunk a Kapcsolódó dokumetumok fülre, majd ezután kattintsunk a + ikonra és töltsük fel a dokumemntumot.

A felugró ablakban a lenyíló menüből válassza ki a dokumetum típusát.


Figyelem
iconfalse
titleFontos tudni!

Kérjük ügyeljen arra, hogy a KRÉTA TESZEK modulban csak pdf és kép formátumú dokumetumot tud feltölteni!


Következő lépésként a Dokumetum dátuma kötelező mezőt töltsük ki a dokumetum létrehozásának pontos dátumával.

A MEGTEKINTÉS funkciógombra kattintva ellenőrizhetjük pontosan mit töltöttünk fel.

Nyomjuk meg a TÁROLÁS funkciógombot, ekkor a rendszer felcsatolja a dokumetumot.

Majd az ablakot bezárja és jelzi számunkra, hogy sikeresen elmentette a tételt, ami meg is jelenik a dokumentumok listájában.


Tipp
iconfalse
titleJó tudni!

A dokumetum - kék betűkkel megjelenő - nevére  kattintva a feltöltött irat letölthető a programból!


Szűrés és keresés

A szűrők segítségével keresni is tudunk a kívánt dokumetumra, vagy időrendi vagy betürendbe tudjuk sorolni azokat.

POSZEIDON kapcsolat

Amenniyben rendelkezünk a Poszeidon iratkezelő rendszerben belépési adatokkal, akkor a tételeket ugyancsak megtekinthetjük az Ügyiratok menüpontra kattintva.


Megjegyzés
iconfalse
titleFontos tudni!

A POSZEIDON iktatórendszerbe való belépéshez KRÉTA Admisztrátori jogosultság szükséges! 


Mivel automatikus iratról van szó, ezért láthatjuk, hogy AUTOMATA az ügyintéző személye.

Visszavételi folyamat

A Visszavételi dokumetáció feltöltése hasonlóan zajlik.

Az alábbi linkekre kattintva le tudja tölteni a kitölthető dokumentumot.

Visszavételi dokumentum gondviselőknek

Visszavételi dokumetum pedagógusoknak