Az intézmény által bejelentett eset a fenntartóhoz kerül. Ebben a részben az esetkezelés folyamatát mutatjuk meg.
A fenntartói TESZEK modulba megfelelő jogosultsággal belépve tudjuk az intézményi oldalon létrehozott esetet kezelni. Bejelentkezést követően kattintsunk az Esetkezelés menüpontra.
Az Esetek áttekintése oldalra visz a rendszer, ahol a megjelenő táblázatból válasszuk ki azt az esetet, amelynek státusza „Jóváhagyás folyamatban”. Kattintsunk az érintett sorra kétszer.
Az Eset szerkesztése oldalon az Alapadatok lapfülön meg tudjuk tekinteni az eset részleteit. Az eset szerkesztéséhez szükséges az eset ügyintézését magunkhoz venni. Ezt a jobb felső Eset átvétele gombra kattintva tudjuk megtenni.
Az eset magunkhoz vétele után megjelennek az eset kezelése menüpontok. Lehetőségünk van az esetet visszautasítani, központi jóváhagyást kérni, illetve jóváhagyni.
Bármelyik eset kezelése menüpontra kattintva az eset új státuszba kerül. Az eset új státuszát le tudjuk ellenőrizni. Kattintsunk a bal felső kettős nyílra.
Az oldalon az érintett eszköz sorában az eset új státusza látható.