...
Ebben a menüpontban bemutatjuk hogyan lehet igénybejelentés nélkül, az intézményvezető részére, akár több eszközt kiosztását is elvégezni.
Az intézmény TESZEK moduljába Eszközmenedzser jogosultsággal rendelkező felhasználóként kell belépnünk.
1. A bal oldali menüsávban a Használatba adott eszközök menüpontot válasszuk.
2. Ezt követően a Személyes használatba adások áttekintése felületen jobb felső sarokban a "+" Hozzáadás gombot válasszuk.
3. A Használatba adás létrehozása felületen az Átadás lapfülön tudjuk elindítani az eszköz kiosztásának folyamatát.
4. Első lépésként válasszuk ki az eszköz használóját a mező jobb szélén található Szerkesztés ikonra kattintva.
5. Majd a Szereplő hozzáadása felületen írjuk be a Név mezőbe a felhasználó nevét.
6. A Tárolás gombbal mentjük az adatokat.
7. Ezután válasszuk ki a Használatba adás célját.
8. Következő lépésként meg kell adjuk a kiválasztott eszköz TESZEK azonosítóját a mező jobb szélén a Keresés ikonra kattintva.
9. Az Eszközök listából dupla kattintással tudjuk a megfelelő eszközt kiválasztani.
10. Az oldal aljára gördítve adjuk meg a Használatba adás dátumát.
11. Ha minden szükséges adatot megadtunk, a jobb felső sarokban a Mentés gombra kattintva véglegesítjük az összerendelést.
12. A rendszer Sikeres mentés üzenettel visszajelzést küld a folyamat bejezésekor.
Újabb eszköz kiosztása esetén ismételjék meg a fent leírt folyamatot.
A Használatba adott eszközök menüt megnyitva megjelennek a listában az intézményvezető nevére kiadott eszközök is.
A Kapcsolódó dokumentumok feltöltése a korábbiakban leírtak szerint történik.