Eszközök áthelyezésére a fenntartó, illetve a projektvezető (Klebelsberg Központ, továbbiakban KK) jogosult. A fenntartó saját fenntartásában lévő intézményei között, míg a projektvezető bármely (projektben részt vevő) intézmény között tud eszközöket áthelyezni.
Eszköz átvétele az intézménytől
Az intézménytől fenntartóhoz történő eszköz átvételi folyamatot a fenntartó esetfelelőse indítja a TESZEK felületén az eset rögzítésével.
A TESZEK modulban az Esetkezelés menüpontra kattintva az Esetek áttekintése felület jelenik meg. Új esetet az esetek táblázata felett elhelyezkedő Hozzáadás ( ikon) gombra kattintva tudunk létrehozni. A megjelenő Munkafolyamat kiválasztása ablakban először az esethez tartozó munkafolyamatot (IKT eszköz áthelyezés) kell kiválasztani a legördülő menüből, majd azt az intézményt, akitől vissza szeretnénk venni az eszközt.
Mentés után az Eset létrehozása oldalra visz a rendszer. Az Alapadatok lapfülön szükséges kiválasztani azt az eszközt, amelyet át szeretnénk venni az intézménytől. A Teszek azonosító mező melletti kék ikonra kattintsunk.
Információ | ||
---|---|---|
| ||
Az oldalon a szürke mezők inaktívak, nem szerkeszthetők, míg a fehér mezők szerkeszthetők. A piros csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező! |
Megjelenik az Eszközök áttekintő képernyője, melynek táblázata a felhasználó számára engedélyezett és kiválasztható eszközöket tartalmazza. Az eszköz kiválasztásához kattintsunk a sorára.
A További információk lapfülön az esethez kapcsolódó további információk megadására van lehetőség.
A képernyő jobb felső részén lévő Mentés ( ikon) gombra kattintva menthető el az adott eset. A program ellenőrzi, hogy minden kötelező mező kitöltésre került-e a képernyőn.
Információ | ||
---|---|---|
| ||
Új eset rögzítéséről értesítést kap az eszközt használója, felelősség vállalója; tanuló esetén a gondviselője is. |
Az így létrehozott eset "Befogadott" státuszba kerül.
Esethez kapcsolódó feladat rögzítése
Az eszköz átvételéhez rögzíthető feladatokIKT eszköz átvétele esethez különböző feladatokat rögzíthetünk, például:
- aktív használatba adás megszüntetése;
- kérhetjük az intézményt, hogy ha az eszköz használatban van, szüntesse meg azt;
- kérhetjük az intézményt, hogy az intézménytől fenntartóhoz történő eszköz átadási dokumentum aláírt példányának feltöltésepéldányát töltse fel;
- kérhetjük az intézményt, hogy az eszköz elszállításáról szóló szállítólevél feltöltésetöltse fel.
Feladat rögzítéséhez először az Esetkezelés menüben válasszuk ki azt az esetet, amelyhez szeretnénk feladatot rögzíteni. Az eset kiválasztása után a Feladatok lapfülön kattintsunk a jobb felső Hozzáadás (ikon) gombra.