Ebben a menüpontban a KRÉTA TESZEK FELTÁR rendszermodulban történő eszköz áthelyezési folyamat leírását mutatjuk be.
Az eszközök áthelyezésére a fenntartó, illetve a projektvezető (Klebelsberg Központ, továbbiakban KK) jogosult, így az eszköz áthelyezését az intézmény fenntartója kezdeményezheti. TESZEK FELTÁR modulban az Esetet rögzíti a fenntartó, ha szükséges a hozzá tartozó feladat kiosztásával (pl. ha az eszköz aktív használatba adásának visszavételezése szükséges) az intézményben lévő Eset kezelő jogosultsággal rendelkező alkalmazott részére.
- A TESZEK FELTÁR modulban az Eset kezelő jogosultsággal rendelkező alkalmazott bejelentkezve a bal oldali menüsávban válassza az Esetkezelés menüt.
2. Az Esetkezelés menüpontban meg kell keresni a feladathoz tartozó esetet, melynek sorára kattintva, majd a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható az eset szerkesztő képernyője.
3. A szerkesztő képernyőn a Feladatok fülön a táblázatban megjelenik az elvégzendő (Új feladat státuszú) feladat.
A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat végrehajtásának elkezdéséhez a Végrehajtás megkezdése funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.
A feladatot kiválasztva a Szerkesztés funkciógombra kattintva megnyitható a feladat szerkesztő képernyője, ahol a feladat készre jelentéséhez a Készre jelent funkciógombra, majd a megerősítő üzeneten az Igen funkciógombra kell kattintani.
Az esethez Kapcsolódó dokumentumok feltöltése a "Dokumentumok" menüpontban, az "Átadás-átvételi, illetve Visszavételi dokumentáció feltöltése" részben leírtaknak megfelelően végezhető el.