A tanárok és eszközök összerendelésekor kapott hibaüzenetek és a problémák megoldása
Ezen az oldalon a pedagógusok az oktatók és eszközök összerendelésekor megjelenő hibaüzeneteket okát és a probléma megoldására vonatkozó javaslatot írjuk le részletesen.
Mi a teendő ha az összerendeléskor a személyek listájában nem látható egy
pedagógusoktató?
A tanárok listájában azok a pedagógusok az oktatók jelennek meg, akik a - KRÉTA rendszerbe felvett adatok alapján - jogosultak a „Digitális szakadék csökkentése” című projektben eszközökre. A jogosultságok megállapításának szabályait ide kattintva olvashatja el, ill. megtalálhatja azokat a beállításokat, amelyeket ellenőrizni kell a KRÉTA rendszerben!
Milyen hibaüzenetek jelenhetnek meg
a pedagógusokaz oktatók és eszközök összerendelésekor és hogyan kell ezeket a problémákat megoldani?
HIBAÜZENET SZÖVEGE | HIBAÜZENET OKA | PROBLÉMA MEGOLDÁSA | VIDEÓ | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Az alkalmazott nem pedagógus oktató munkaköre van nincs beállítva, illetve nem végezte el a két eLearning képzést, ezért a projektben nem jogosult eszközre! | A „Digitális szakadék csökkentése” című projektben csak a tanár munkakörben foglalkoztatott pedagógusok oktatók számára érhetők el az eszközök. Abban az esetben ha a pedagógusnak az oktatónak nincs jól beállítva a munkaköre, és nem végezte el a kötelező képzéseket, akkor nem kerül a jogosultak listájába, így nem igényelhet eszközt! | Lépjen be a KRÉTA Adminisztrációs rendszerbe és a NYILVÁNTARTÁS-ALKALMAZOTTAK funkcióba, a pedagógus az oktató adatainak szerkesztésére és az ELSŐDLEGES MUNKAÜGYI ADATOK lapon a MUNKAKÖR mezőben állítsa be az alkalmazott intézményben betöltött, jogszabályilag előírt munkakörét a helyes (pl. tanár) értékre. A jogosult munkakörök leírását ezen az oldalon nézheti meg! |