Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Az eszköz áthelyezéséhez először egy új esetet kell létrehoznunk a TESZEK modulban. Esetet a fenntartó esetfelelőse tud indítani.

A TESZEK modulban az Esetkezelés menüpontra kattintva az Esetek áttekintése felület jelenik meg. Új esetet az esetek táblázata felett elhelyezkedő Hozzáadás ( ikon) gombra kattintva tudunk létrehozni. A megjelenő Munkafolyamat kiválasztása ablakban először az esethez tartozó munkafolyamatot (IKT eszköz áthelyezés) kell kiválasztani a legördülő menüből, majd azt az intézményt, amelynek az eszközt oda szeretnénk adni.

Eszközmozgatás_munkafolyamat kiválasztása.png

Mentés után az Eset létrehozása oldalra visz a rendszer. Az Alapadatok lapfülön szükséges kiválasztani azt az eszközt, amelyet át szeretnénk adni az intézménynek. A Teszek azonosító mező melletti kék ikonra kattintsunk.


Információ

Az oldalon a szürke mezők inaktívak, nem szerkeszthetők, míg a fehér mezők szerkeszthetők. A piros csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!


Eszközmozgatás_eset létrehozása.png

Megjelenik az Eszközök áttekintő képernyője, melynek táblázata a felhasználó számára engedélyezett és kiválasztható eszközöket tartalmazza. Az eszköz kiválasztásához kattintsunk a sorára.

Az eszköz sorára kétszer kattintva az eset TESZEK azonosító ablakában megjelenik a kiválasztott eszköz és annak további adatait is láthatjuk az oldalon.

A További információk lapfülön az esethez kapcsolódó további információk megadására van lehetőség.

A További információk lapfülön az esethez kapcsolódó további információk megadására van lehetőség.

A képernyő jobb felső részén lévő Mentés ( ikon) gombra kattintva menthető el az adott eset. A program ellenőrzi, hogy minden kötelező mező kitöltésre került-e a képernyőn. Amennyiben minden szükséges mezőt kitöltöttünk, a program menti azt, valamit az esethez a rendszer automatikusan generál egy belső, egyedi azonosítót. Az így létrehozott eset "Befogadott" státuszba kerül.


Információ

Az eset rögzítéséről elektronikus üzenetet kap az intézmény eset kezelője.


Esethez kapcsolódó feladat rögzítése

Az IKT eszköz áthelyezése esethez különböző feladatokat rögzíthetünk, például:

  • kérhetjük az intézményt, hogy az eszközt adja használatba;
  • kérhetjük az intézményt, hogy a fenntartótól intézményhez történő eszköz átadási dokumentum aláírt példányát töltse fel;
  • kérhetjük az intézményt, hogy az eszköz szállításáról szóló szállítólevelet töltse fel.

Az Eszköz áthelyezése intézménytől fenntartóhoz fejezetben leírtak szerint kell rögzítenünk Feladatot.

Eszköz áthelyezése intézményhez

Az Eset szerkesztése képernyő Alapadatok lapfülén az Eszköz részletei feliratra kattintsunk.

A megjelenő Eszköz megtekintése képernyőn kattintsunk az Áthelyezés gombra.

A felugró Eszköz áthelyezése ablakban a legördülő menüből ki kell választanunk az eszköz új helyét, tehát azt az intézményt, amelynek át szeretnénk adni az eszközt. Majd az Indítás gombra kattintva az eszközt áthelyeztük.

Az áthelyezést le tudjuk ellenőrizni az Eszköz megtekintése képernyőn. A képernyő Életút lapfülén táblázatos formában megtekinthető az eszköz összes intézmények közötti mozgásai.

Eset lezárása

Az Esetkezelés menüben az Esetek áttekintése képernyőn az eset sorára kattintva a táblázat felett megjelenő szerkesztés gombra kattintsunk.

Eszközmozgatás_fenntartó_eset szerkesztése_visszavétel.png

A megjelenő Eset szerkesztése képernyő Feladatok lapfülén további feladatot tudok kiosztani az intézmény részére. Illetve a Lezárás gombra kattintva lezárhatjuk az esetet. 

Gyorsan meg szeretne ismerkedni az eszköz áthelyezés folyamatával?

Tekintse meg videónkat, ahol lépésről-lépésre mutatjuk be egy Eset kezelésének folyamatát, eszköz áthelyezésére vonatkozóan.

Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=c3TZwTMXgwk&t=2s