A KRÉTA rendszerben minden iskolának rendelkezésre áll az elektronikus napló modul, amely segítségével a papír alapú naplóvezetés teljes körűen kiváltható.
Megjegyzés | ||
---|---|---|
| ||
Az elektronikus napló elindításához - a tantárgyfelosztás ill. az osztályok, csoportok kialakítása után - az alábbi feladatokat kell elvégezni:
|
Az elektronikus napló csak az aktuális tanévben használható, tehát sem a korábbi tanévekre, sem pedig a következő tanévrekre nem lehet az e-naplóban az adatokat módosítani!
Az e-napló kipróbálása
Az e-Napló természetesen lehet csak teszt jelleggel - akár csak néhány erre kijelölt osztályban - is használni, de mindenképpen azt javasoljuk, hogy az "éles" bevezetése mindig az adott tanév elejétől induljon.
Információ | ||
---|---|---|
| ||
A rendszer egy tanéven belül nem különbözteti meg a teszt ill. éles használatot, arra azonban van lehetőség, hogy az első tanévben teszt jelleggel működjön, majd a következő tanévtől kerüljön bevezetésere az éles - papírnapló nélküli - használat. Mivel a KRÉTA rendszer tanévenként kezeli a naplót, így elkülönülten kezelhető a korábbi teszt tanév adatai. |
Az e-napló adatainak mentése, archiválása
Az adatbázisok mentése központilag történik napi rendszerességgel, az intézménynek ezzel a központi üzemeltetésű KRÉTA rendszerekben nem kell foglalkoznia.