A kezdőoldalon láthatók az adminisztrációs rendszer üzenetei, amelyek különböző tájékoztatásokat, figyelmeztetéseket, rendszerfrissítési üzeneteket, rendszer információkat tartalmaznak.
Adminisztrációs rendszer figyelmeztetései
A KRÉTA rendszer a háttérben folyamatosan ellenőrzi, elemzi a felvitt adatok helyességét és figyelmeztetéseket jelenít meg, ha valamilyen adat hiányzik vagy esetleg rosszul van beállítva. Az intézményeknél ezeknek a figyelmeztetéseknek eltérő lehet a jelentése, ezért fontos tudni, hogy a figyelmeztető üzenetek nem hibákat jelölnek és számos intézménytípusban figyelmen kívül hagyhatók! Például a program figyelmeztet, ha egy csoportnak nincs beállítva az évfolyam jellemzője, de ha ezek pl. a szakköri csoportok az iskolában - amelyeknek értelemszerűen nincs évfolyamuk - úgy ezzel a figyelmeztetéssel nem kell foglalkozni.
Az Elemek listázása szövegre A figyelmeztetés szövegezésében a számra kattintva megjeleníthető a figyelmeztetésben szereplő adatok listája.
Elektronikus napló figyelmeztetései
A programban pirossal olyan hibaüzenetek jelennek meg, amelyek a rendszer helyes működését érdemben befolyásolhatják! Ezeket a hibákat mindenképpen célszerű javítani.
Az Elemek listázása szövegre A figyelmeztetés szövegezésében a számra kattintva megjeleníthető a hibaüzenetben figyelmeztetésben szereplő adatok listája.
Rendszerfrissítési információk
A frissítési információkhoz számos esetben lehetőség van különböző segédleteket is letölteni. Ha pl. egy új adatszolgáltatás jelenik meg a KRÉTA rendszerben, akkor a Segédlet letöltése szövegre kattintva egy rövid szakmai dokumentumot is le lehet tölteni, amely az adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok leírását tartalmazza.