Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Hogyan értesül a fenntartó egy sérült/meghibásodott eszközről?

Az intézmény a TESZEK felületén a sérült/meghibásodott eszközzel kapcsolatosan létrehoz egy esetet. A létrehozott eset a TESZEK fenntartói felületén megjelenik. Az Eset kezelő jogosultsággal rendelkező fenntartói alkalmazott az esetet látja. Az esettel kapcsolatosan döntést tud hozni, feladato(ka)t tud indítani, projektirányító szervhez tudja küldeni, majd az esetet le is tudja zárni. 

Szervizfolyamat szereplői

A folyamatban az alábbi szerepkörrel rendelkező felhasználók jelennek meg:

  • (Intézményi) Esetkezelő – az intézményben Esetmenedzser (esetkezelő) szerepkörrel felruházott munkatársa, aki jogosult a szervizfolyamat elindítására, továbbá a szervizfolyamat tulajdonképpeni végig vitelére (jóváhagyást kér, munkavégzést elrendel, lezár).
  • (Fenntartói) Jóváhagyó – az intézmény fenntartójánál Fenntartói esetjóváhagyó szerepkörrel felruházott munkatárs, aki műszakilag és pénzügyileg jóváhagyja vagy elutasítja a javítást, illetve, ha szükséges, akkor központi jóváhagyást kérhet, mely jóváhagyása esetén szintén jóváhagyhatja, vagy elutasíthatja azt.
  • (Központi) Jóváhagyó – a központ (KK) Központi esetjóváhagyó szerepkörrel felruházott munkatársa, aki pénzügyileg jóváhagyja vagy elutasítja a javítást, amennyiben a javítás nem garancia keretében történik.
  • Szervizmenedzser (munkavégző) – a szerződéses szerviz partner munkatársa, aki átveszi a folyamatot a munkavégzés elrendelésekor és aki jelent a munkavégzésről.

Hol tudom megtekinteni az intézmény által létrehozott esetet?

A fenntartói TESZEK modulba Esetmenedzser jogosultsággal belépve kattintsunk az ESETKEZELÉS menüpontra.

Image RemovedImage Added

  1. Eset kiválasztása

Az Esetek áttekintése oldalra visz a rendszer, ahol a megjelenő táblázatból válasszuk ki azt az esetet, amelynek státusza „Jóváhagyás folyamatban”. Kattintsunk az érintett sorra kétszer.

Image RemovedImage Added

2. Eset ügyintézésének megkezdése

Ezután az Eset szerkesztése oldal Alapadatok lapfülén meg tudjuk tekinteni a bejelentett eset részleteit. Az eset ügyintézéséhez szükséges az esetet magunkhoz venni. Ezt a jobb felső Eset átvétele gombra kattintva tudjuk megtenni.

Image Removed

Image Added

A funkciógombra kattintva az eset átvételéről megerősítő üzenet jelenik meg, melyen az Igen ( Image Addedikon) funkciógombra kattintva erősíthető meg az eset átvétele.

3. Ügyintézés

Az eset magunkhoz vétele után döntéshozó gombok jelennek meg. Lehetőségünk van az esetet visszautasítani, központi jóváhagyást kérni, illetve jóváhagyni.

Bármelyik menüpontra kattintva az eset új státuszba kerül. Az eset új státuszát le tudjuk ellenőrizni. Kattintsunk a bal felső kettős nyílra.

Az Esetek áttekintése oldalon az érintett eszköz sorában az eset új státusza látható.


Információ
iconfalse
titleÉrtesítés

Az eset státuszának változásáról az eset létrehozója értesítést kap.


Esethez kapcsolódó dokumentumok megtekintése, feltöltése

Az ESETKEZELÉS menüben kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Dokumentumok lapfülén van lehetőségünk a már feltöltött dokumentumokat megtekinteni, illetve új dokumentumokat feltölteni. Ezen a felületen az esettel kapcsolatos összes dokumentumot meg tudjuk tekinteni. A feltöltött dokumentumok a POSZEIDON iktatórendszerbe kerülnek nyilvántartásba.

Új dokumentumot a + gombra kattintva tudunk csatolni. A felugró ablakban először a dokumentum típusát kell a legördülő menüből kiválasztani, majd a dokumentumot csatolni.

Mikor van szükség az esethez kapcsolódóan feladat indítására?

Az esettel kapcsolatos fenntartói kéréseket, utasításokat az esethez kapcsolt feladat indításával tudjuk a felületen az intézmény felé közvetíteni. Pl.: hiánypótlásként töltsön fel képet a hibás eszközről, egy eszközt vételezzen vissza a felhasználótól stb.

Hogyan tudok feladatot rögzíteni az esethez?

Az ESETKEZELÉS menüben kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Feladatok lapfülén van lehetőségünk az esethez kapcsolódó feladatokat megtekinteni, illetve új feladatot rögzíteni.

Új feladat indításához kattintsunk a + gombra.


Figyelem
iconfalse
titleEsethez kapcsolt feladatok

Általános szabály, hogy egy esethez több feladat is tartozhat, azonban mindig csak egy feladat lehet aktív, a többinek lezárt állapotúnak kell lennie.


Esethez kapcsolódó felelősök megtekintése

Az ESETKEZELÉS menüben válasszuk ki az esetet. Kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Felelősök lapfülén van lehetőségünk az esethez kapcsolódó felelősöket, azok szerepkörét és az eset hozzá tartozásának időtartamát megtekinteni.

Eset státusztörténetének megtekintése

Az ESETKEZELÉS menüben válasszuk ki az esetet. Kattintsunk kétszer az eset sorára. Az Eset szerkesztése oldal Esettörténet lapfülén van lehetőségünk az eset státuszát, a státuszt beállító személyét, és a megjegyzéseket, indoklásokat megtekinteni.


Gyorsan meg szeretne ismerkedni egy garanciális szervízfolyamattal?

Tekintse meg videónkat, ahol lépésről-lépésre mutatunk be egy garanciális szervízfolyamatot.

Widget csatlakozó
urlhttps://www.youtube.com/watch?v=IpoNqqnJ5D0