Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Az oktatói adatok funkciócsoport, duális oktatók menüpontjában lehet létrehozni a duális képzőhelyeken tevékenykedő duális oktatókat.

Duális oktatók létrehozása

A duális képzésmodulban válassza az Oktatói adatok funkciócsoportban a DUÁLIS OKTATÓ menüpontot és a +ÚJ funkciógombbal hozza létre az új duális oktatót! 

Az új duális oktató rögzítéséhez első lépésben a személyes adatokat szükséges megadni: "Családi név", "Utónév", valamint a legördülő menü segítségével a duális képzőhelyet kell kiválasztani, ahol a duális oktató végzi a tevékenységét. A mentés MENTÉS gomb megnyomása után a duális oktató létrehozása megtörtént.

Duális oktatók adatainak szerkesztése

Az intézmény duális adminisztrátor(aiok) által létrehozott duális oktatók adatai szerkeszthetőek, módosíthatóak, törölhetőek. Ebben az esetben Ha tehát az oktatókat a képzőhelyi duális adminisztrátor hozta létre, akkor az adott képzőhelyen levő összes duális adminisztrátornál a duális oktatók listájában az oktató neve mellett Image Removed ikonok láthatóka szerkesztési műveletek Image Added Image Added Image Added  ikonjai láthatók lesznek

A "nagyító" gombbal a duális oktató adatait tekinthetik meg, a "kuka" ikonnal törölhetik a duális oktatót, a "ceruza" ikonnal a duális oktató személyes-, elérhetőségi-, belépési és elsődleges munkaügyi adatai szerkeszthetők. 


Figyelem
iconfalse
titleFontos!

Az intézményi adminisztrátor(ok)csak az által(uk) létrehozott duális oktató adatait tudják módosítani, a képzőhelyi adminisztrátor által létrehozott duális oktatók adatait csak megtekinthetik.


Duális oktató jogosultságai

A duális oktatónak kétféle jogosultságot oszthatunk ki: "Duális képzőhelyi adminisztrátor" és a "Napló" jogosultságot a duális oktató adatai mellett található szerkesztés gombra kattintva a belépési adatok lapfülön tudjuk elvégezni. A "mentés" gomb után a duális oktató rendelezik a kiosztott jogosultsággal/jogosultságokkal.

Image Removed

oktatók alapértelmezetten a NAPLÓ jogosultságot kapják meg, ezzel lehetőségük van belépni az e-naplóba, a tevékenységüket naplózni, a mulasztásokat és értékeléseket beírni, továbbá feljegyzéseket rögzíteni. Abban az esetben ha egy képzőhelyi felhasználó a  DUÁLIS KÉPZŐHELYI ADMINISZTRÁTOR jogoslutságot is megkapja, akkor az adott képzőhelyen kezelheti az adatokat is. 

Duális adminisztrátor létrehozása

Ha további duális képzőhelyi adminisztrátort szeretnénk létrehozni, akkor A DUÁLIS OKTATÓ funkcióra kattintva adjuk meg az alapadatokat, majd a BELÉPÉSI ADATOK lapra kattintva állítsuk be a felhaszálónevet, a jelszót, majd a DUÁLIS KÉPZŐHELYI ADMINISZTRÁTOR jogoslutsági szintet. Az egyszerűbb adminisztrációs érdekében javasoljuk, hogy a NAPLÓ jogoslutságot is állítsuk be, mert ez további funkciókat tesz elérhetővé az adminisztrátor számára. 

A JELSZÓ és az ISMÉTELT JELSZÓ mezőkbe azonos jelszót kell beírni, ez lesz a felhasználó alapértelmezett jelszava, amelyet a belépés után célszerű megváltoztatni!


Figyelem
titleFontos!

A felhasználóknak - különös tekintettel a duális adminisztrátori jogosultsággal rendelkezőknek - saját és a képzőhelyen levő adatok biztonságának érdekében minden esetben összetett jelszót állítsunk be, amely tartalmazzon kis- és nagybetűket, számokat ill. írásjeleket is. 


A MENTÉS gombra kattintva elmentehtjük a belépési adatokat. 

Image Added

Az ilyen módon létrehozott duális képzőhelyi adminisztrátor jogosultsággal

a duális oktató Telephelyeket, Helyszíneket, Duális

rendelkező felhasználó telephelyeket, helyszíneket, duális csoportokat, órarendeket ill. további duális oktatókat hozhat létre.

A napló jogosultsággal a foglalkozásokkal kapcsolatos naplózási feladatokat tudja elvégezni a duális oktató.

 

Duális oktató létrehozása

Abban az esetben ha olyan felhasználót - duális oktatót - akarunk létrehozni akinek csak a naplózási jogot szeretnénk megadni, akkor a JOGOSULTSÁGI SZINT beállításánál csak a NAPLÓ jogosultság szerepeljen, minden más lépés megyegyezik a fentebb leírtakkal.