A KRÉTA rendszerben lehetőséget biztosítunk arra, hogy az intézmények maguk választhassák ki a KRÉTA rendszerük elérhetőségét, az ún. URL címet. Az URL cím annak a weboldalnak a címe, ahol az intézményt az interneten el lehet érni. Az adminisztrátornak lehetősége van beállítani az Ügyfélszolgálat felület új bejelentési lehetőségének segítségével, hogy milyen URL-en legyen elérhető az intézmény KRÉTA rendszere.
...
Az URL igénylése esetében csak a kívánt azonosító nevének megadása szükséges.
Információ | ||
---|---|---|
| ||
Javasoljuk, hogy tüntesse fel az URL-ben az intézmény városát (vagy egy jellemzőt), elkerülve a hasonló nevű intézmények esetében felmerülő keveredéseket. Pl.: Egy budapesti Petőfi Sándor Általános iskolának kézenfekvő URL cím lehet: bp-petofi. Az azonosító maximális hossza 15 karakter lehet, amely nem tartalmazhat speciális karaktereket, illetve ékezeteket sem. |
Az igénylés leadását követően munkatársaink hozzárendelik az új URL-t az intézményhez, mellyel a példaként használt budapesti Petőfi Sándor Általános Iskola már az új elérési lehetőséggel is kezelhető.
...
Az URL cím aktiválása után az intézmény KRÉTA rendszere ennek a címnek a használatával is elérhető lesz.
Figyelem | ||
---|---|---|
| ||
Az új URL címek aktiválása néhány napot vesz igénybe. |