Mivel a pedagógusok KIR rendszerből importált adatai nem tartalmaznak minden munkaügyi információt, ezek felvitelére utólag van lehetőség. A hiányzó adatokat megadhatjuk "többes módosítással", de lehetőségünk van a munkaügyi adatok importálására is.
Az alkalmazottak aktuális adatainak a módosításához vagy új munkaügyi adatok megadásához letölthetünk egy
- üres sablon fájlt is a gomb segítségével, amelyet később importálunk a KRÉTA rendszerbe,
- vagy a jelenleg a rendszerben lévő Alkalmazottak listáját tartalmazó sablon fájlt az '
- IMPORTÁLÁSOK / Alkalmazottak belépési adatainak importálása' menüpontban található 'Export' /
- gombra kattintva, majd mentsük el vagy nyissuk meg a megjelenő táblázatot.
Ha jelenleg a rendszerben lévő Alkalmazotti adatokkal szeretnénk dolgozni, akkor első lépésként ki kell exportálni a rendszerben levő alkalmazottak aktuális adatait, hogy a módosításokat, az új információkat egy Excel táblázatban adhassuk meg, melyet később vissza importálhatunk a KRÉTA rendszerbe.
EXPORTÁLÁSI FOLYAMAT INDÍTÁSA:
Kattintsunk az gombra, majd mentsük el vagy nyissuk meg a megnyíló táblázatot.
Ha elvégeztük a szükséges adatok megadását, módosítását az Excel táblázatban, akkor mentsük el egy megfelelő helyre, megfelelő néven, majd térjünk vissza a Kréta rendszerbe, és a gombra kattintva válasszuk ki az előbb elmentett táblázatot és Kattintsunk az gombra.