Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Lépjünk be adminisztrátori jogosultsággal a Poszeidon Tankerületi Adminisztrációs rendszerébe (az ún. "vastag kliensbe")


Figyelem

Fontos tudni, hogy új felhasználót csak a Tankerületek által használt Poszeidon tankerületi adminisztrációs rendszerben lehet létrehozni.


A menüsorból válasszuk ki a Adminisztráció, majd az Alkalmazottak menüpontot.

Kattintsunk az Új gombra, ezzel elkezdhetjük kitölteni az új felhasználó adatait.

A zöld színű mezők kitöltése kötelező.Töltsük ki értelemszerűen az összes kötelező mezőt. Az opcionális mezők kitöltése nélkül is tudunk menteni.

Célszerű a Kötelező jelszó módosítást bepipálni, mert ilyenkor az általunk létrehozott felhasználónak első belépéskor meg kell változtatni a jelszavát.

Ezután lépjünk át a Adminisztráció menü Szerepkörök almenüjébe, ahol az általunk generált felszanálót szerepkörhöz tudjuk rendelni. Ez egy fontos lépés, hiszen enélkül nem tud az új felhasználónk dolgozni a Poszeidon rendszerben. 

ÚJ funkciógombra kattintunk.

Először a Szervezeti egységet kell kiválasztanunk  a ... összerendelő gomb segítségével.

Írjuk be a kiválasztani kívánt szervezeti egység nevének részletét, majd kattintsunk az OK gombra. 

Hasonlóan járjunk el a Személy és a Szerepkör mezőknél is.

A MENTÉS gomb lenyomása után egy felugró ablak figyelmeztetést küld arról, hogy szeretnénk-e, hogy az új usert a program automatikusan hozzárendelje az általunk kiválasztott szervezeti egységhez. Itt a válasz javasoltan az Igen.

Ezzel készen is vagyunk, létrehoztuk az új felhasználót és most már tud a rendszerben dolgozni.

Felhasználói jelszavak módosítása 

Meglévő felhasználóknak új jelszót az Adminisztráció menü, Alkalmazottak almenüjében tudunk adni, az ÚJ JELSZÓ funkció gomb megnyomásával.


Információ
A folyamatok bővebb leírását a releváns Felhasználói Kézikönyvében találhatja meg, melyet az alábbi linken találhat meg: Új felhasználó felvitelekor elvégzendő feladatok


Felhasználó adatainak módosítása

Egy alkalmazott adatinak a módosításához válasszuk ki az alkalmazottak listájából azt a felhasználót, akinek az adatait módosítani szeretnénk, majd nyomjuk meg a SZERKESZT gombot. Az adatok módosításának befejezése után a MENTÉS gomb megnyomásával tudjuk az új adatokat rögzíteni.

Adatmódosítás meglévő felhasználó számára

Oldal szerepeltetése
VIDEO:Adatmódosítás meglévő felhasználó számára
VIDEO:Adatmódosítás meglévő felhasználó számára

Felhasználó archiválása

Ha egy alkalmazottat hibásan vettünk fel és sztornózni kívánjuk, akkor lépjünk az Adminisztráció, majd a Szerepkörök menüre. Válasszuk ki a listából, majd kattintsunk a „Stornó” gombra.

A rendszer figyelmeztető üzenetet küld. Ha valóban el szeretnénk távolítani a felhasználót, a változtatások rögzítéséhez kattintsunk a MENTÉS gombra.

Felhasználói hozzáférés törlése

Oldal szerepeltetése
VIDEO:Felhasználói hozzáférés törlése
VIDEO:Felhasználói hozzáférés törlése