Új Információkérés eset rögzítése
Az intézmény adatbázisában az esetkezelő jogosultsággal rendelkező felhasználóval belépve válasszuk az 'Esetkezelés' menüpontot.
Az új információkérés esetének felvitelére az esetek táblázata felett elhelyezkedő Hozzáadás (
ikon) funkciógombra kattintás által megjelenő képernyőn keresztül van lehetőség.A funkciógombra kattintva először az esethez tartozó információkérés munkafolyamatot kell kiválasztani, majd utána lehet a konkrét esetet létrehozni. A funkciógombra kattintva megjelenik a Munkafolyamat kiválasztása című képernyő.
A 'Válasszon munkafolyamatot' mezőben ki kell választani az 'Információkérés Intézmény részéről' munkafolyamatot, mellyel megjelenik a 'Kapcsolódó intézmény' mezőben az adott (bejelentkezéskor kiválasztott) intézmény neve
A 'Mehet' funkciógombra kattintva menthető a munkafolyamat kiválasztása és az új megjelenő képernyőn folytatható az eset létrehozása. Ezután megjelenik az Eset létrehozása című képernyő, melyen a konkrét új információkérés eset hozható létre.
Az Eset leírása nevű mezőben kell megadni a konkrét kérdést, mely az eset mentését követően láthatóvá válik a Klebelsberg Központ munkatársai számára, és meg tudják azt válaszolni.
A képernyő jobb felső részén lévő 'Mentés' funkciógombra kattintva menthető el az adott eset.
Új információ a 'Hozzászólás hozzáadása' funkciógombra kattintva megjelenő Hozzászólás hozzáadása című képernyőn vihető fel.
A mezők kitöltését követően a 'Hozzáad' funkciógombra kattintva menthető az új hozzászólás.
A hozzáadást követően a Fórum részben az alábbi képen látható módon jelenik meg a kérdező által hozzáadott új hozzászólás.
A képernyő felső bal részén lévő Vissza ( ikon) funkciógombra kattintva zárható be a szerkesztő képernyő.
Meglévő eset megtekintése, keresése
Esetkezelés menüpontot megnyitva a felületen az intézmény esetei között megtekinthetővé válnak az Információkérés esetek is, melyet a Munkafolyamat kategóriája oszlopban tudunk szűrni az alábbi képen is látható módon.
A Munkafolyamat kategoriája mezőben az Információkérés kategóriát választva megjelennek a rögzített esetek a felületen.
A megtekintendő eset sorára kétszer kattintva, vagy egyszer kattintva, majd a táblázat felett jobb oldalon az aktívvá váló 'Megtekintés' (ikon) funkciógombra kattintva megjelenik az 'Eset megtekintése' képernyő.
Az összetett kereső [az Esetkezelés menüpont táblázata felett a 'Keresés' (ikon) funkciógombra kattintva megjelenő Keresési feltételek című képernyőn érhető el] segítségével lehet például a címkék szövegére (alábbi képen) is keresni, illetve sok esettel és eszközzel kapcsolatos feltétel is megtalálható, melyek a szervizfolyamatokhoz és eszköz áthelyezésekhez kapcsolódnak.
A keresési feltétel(ek) megadását követően az 'Alkalmaz' (ikon) funkciógombra kattintva az 'Esetkezelés' menüpont táblázatában csak azok az esetek jelennek meg, melyek az adott feltétel(ek)nek megfelelnek, valamint a Keresés funkciógombja zöld háttérrel jelenik meg.
Jelen példa szerint az előzőleg megtekintett esethez tartozó címke szövege alapján történt az adott esetre keresés.