A felület a mentori tevékenység teljesítését igazoló háttérdokumentumok - fejlesztési terv, havi/záró mentori beszámolók és jelenléti ívek - benyújtásához, értékeléséhez biztosít támogató informatikai hátteret.
A KRÉTA Tanári felületére való bejelentkezést követően kattintsunk az Apáczai Ösztöndíj csempére:
Ezt követően a kezdőfelületre jutunk, ahol fontos információkat találunk a mentorálással kapcsolatos teendőkkel kapcsolatban.
A lap bal oldalán található lenyíló menü 'Személyes Felületen' ellenőrizhetjük a KRÉTA rendszerben tárolt személyes adatainkat (Személyes adatok, Elérhetőség, Bankszámla adatok).
A mentori tevékenységgel kapcsolatos teljesítéseket az Adatszolgáltatás menüpontban tölthetjük fel.
Az Adatszolgáltatás menüpontot lenyitva elsőként a Fejlesztési terv beküldése almenü aktív. Ebben a menüpontban van lehetőség beküldeni a mentori feladatokhoz kapcsolódó fejlesztési tervet!
Megjegyzés | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
A havi beszámoló és jelenléti ív, illetve egyéb dokumentumok a bírálat megkezdése előtt törölhetőek, azonban a bírálat megkezdése után már nem töröllhetőek! |
Az 'Adatszolgáltatás ellenőrzése' menüpontban ellenőrizhetjük a beküldött dokumentumok státuszait.
A mentor a felületen megjelenő, ellenőrizni kívánt dokumentumtípus kiválasztására szolgáló legördülő menüvel végezheti el korábbi adatszolgáltatásainak felülvizsgálatát, értesülhet az ezekhez kapcsolódó státuszváltozásokról. Az oldalon listázva jelennek meg a kiválasztott dokumentumkategóriához kapcsolódó, beküldött elemek. A listanézet végén státuszjelző ikon jelzi a fájl státuszát. Mely lehet 'Beküldött', 'Elfogadott', 'Elutasított', 'Adategyeztetésre visszaküldve'
Az 'Apáczai Mentorprogram' menüpontot lenyitva a 'Naplózás' almenüt választva visszajutunk a naplózási felületre.