Oldalfa

Összehasonlított verziók

Kulcs

  • Beillesztett sor.
  • Törölt sor.
  • Formázás megváltoztatva.

Mit kell tudni az OviKRÉTA rendszerről?

Az OviKRÉTA rendszer célja, hogy a magyarországi óvodák gyermekekkel és alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladataihoz informatikai támogatást nyújtson oly módon, hogy az óvodák fenntartói számára is biztosítsa a számukra fontos információk megtekintésének lehetőségét.

A Tudásbázis célja az OviKRÉTA rendszer felületének, felhasználói funkcióinak és a rendszer működésének ismertetése folyamatleírásokkal, illetve képernyőképekkel.

Az OviKRÉTA rendszer adminisztrációs felületei böngészőn keresztül érhetők el (Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome).

A rendszer felhasználói elsősorban az óvoda és a fenntartók alkalmazottai (vezetők, óvodapedagógusok, egyéb alkalmazottak).

Mire használható az OviKRÉTA rendszer?

  • Gyermekek és gondviselőik, alkalmazottak adatainak rögzítésére
  • Jelenléti ív naprakész nyilvántartására
  • Csoportnapló - óvodai tevékenységek, események rögzítésére
  • Pedagógus Teljesítményértékelő Rendszer (PED TÉR) vezetésére